סמסונג הגישה תביעה חדשה נגד אפל בדרום קוריאה

טענתה של סמסונג בתביעה הנוכחית היא שיש במכשירי iPhone 4S ובמחשבי iPad 2 משום הפרה של זכויותיה בשלושה פטנטים שקשורים להצגת נתונים, ממשקי משתמש והודעות SMS ● המהלך מייצג הסלמה נוספת ביחסים המתוחים בין שתי החברות, שבימים אלה מתנהלים ביניהן 30 הליכים משפטיים ב-10 מדינות

סמסונג (Samsung) הודיעה אתמול (ד'), כי הגישה תביעה נוספת נגד אפל (Apple) בדרום קוריאה. טענתה של סמסונג בתביעה הנוכחית היא שיש במכשירי iPhone 4S ובמחשבי iPad 2 משום הפרה של זכויותיה בשלושה פטנטים.

על פי סמסונג, התביעה החדשה, שהוגשה שלשום לבית המשפט בסיאול, נסבה על שלושה פטנטים שקשורים להצגת נתונים, ממשקי משתמש והודעות SMS.

המהלך מייצג הסלמה נוספת ביחסים המתוחים בין שתי החברות, שמתחרות על הבכורה בשווקי הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח. זאת, לאחר סדרה של התכתשויות משפטיות שהן מנהלות באוסטרליה, גרמניה, הולנד ומדינות נוספות. בסך הכול מתנהלים כיום בין החברות דיונים ב-30 תביעות שהוגשו לבתי משפט ב-10 מדינות, מאז שאפל הגישה באפריל האחרון את התביעה הראשונה נגד סמסונג. באותה התביעה היא טענה שהחברה הקוריאנית "חיקתה בצורה בוטה" את מוצריה.

סמסונג, מצידה, הגישה תביעות נגדיות בטענה שאפל הפירה את זכויותיה בפטנטים ומסרבת לשלם תמלוגים. במקביל מנהלת אפל מערכה משפטית נפרדת נגד יצרניות אחרות של טלפונים חכמים המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל (Google), בהן מוטורולה (Motorola) ו-HTC.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים