תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "סיטריקס מאפשרת לעובד לבצע את עבודתו מכל מקום ובכל עת ומספקת כלים לארגון למתן תשתית לפי דרישה, עם גמישות וזריזות מרביות"

פיטר בטס, מנהל השותפים האסטרטגיים בסיטריקס

08/03/2012 15:37

ספר על שיתוף הפעולה עם NetApp.
בטס: "סיטריקס ו-NetApp פיתחו פתרון מיטבי להאחדת שולחנות עבודה וירטואליים עם ניהול אחסון מתקדם, על מנת ליצור תשתית שולחנות עבודה וירטואליים מקיפה. הטכנולוגיות של שתי החברות משתלבות יחד כדי לתת ללקוח פתרון אחסון שולחן עבודה וירטואלי, עם כלל הנתונים. כך נהנה המשתמש מזמינות מלאה לפתרון הווירטואלי, עם היכולות הטובות ביותר להגנה על המידע. באותה העת, ניתן למקסם את השימוש באחסון ולהפחית עלויות בעלות כוללת על ידי שימוש בטכנולוגיות נטרול מידע כפול (deduplication) ו-thin provisioning של NetApp. שיתוף הפעולה בין החברות הינו פורה ולדעתי רק ילך ויגבר".

כיצד הטכנולוגיות של Citrix ושל NetApp מתחברות יחדיו ליצירת ערך ללקוח?
בטס: "הדוגמא הטובה ביותר הינה פתרון ה-XenDesktop של סיטריקס על גבי פלטפורמת FlexPod. מדובר בארכיטקטורה מוגדרת מראש, הנסמכת על תשתיות IT משותפות, גמישות ומאובטחות. בפתרון משולבות טכנולוגיות של החברות NetApp, סיסקו וסיטריקס. ה-FlexPod מהווה פיתרון תשתית שולחן עבודה וירטואלי עצמאי וקל לשימוש. גרסת ה-Data Center של הפתרון מתאימה עצמה לתשתית הקיימת של הלקוח וכך מונעת את הצורך בהוצאות נוספות ובהחלפת טכנולוגיה קיימת. התכנון המודולארי של ה-FlexPod מאפשר נקודות כניסה גמישות: הלקוחות יכולים לבחור בפריסה בקנה מידה קטן ולהוסיף שולחנות עבודה נוספים בהמשך, מאחר והפתרון מאפשר צמיחה לכל גודל רצוי".

מהם האתגרים העיקריים שעומדים היום בפני ארגונים?
בטס: "אני מאמין כי הציפיות מעידן ה-PC הן ההנחות החדשות לעידן הענן. הווה אומר, מנמ"רים צריכים לתכנן את המדיניות שלהם בהתבסס על ההנחות כי העידן החדש מתמקד בניידות, באנשים, בתקשורת אלחוטית, בענן ועוד. מה שמוביל את השינוי הוא הרצון לספק קישור ויכולת עבודה לכל מכשיר, בכל עת ובכל מקום. שוק העבודה של המאה ה-21 עובר מהפכה משמעותית הגורמת בין השאר לכך שאנשים מביאים מכשירים כגון סמארטפונים וטאבלטים בהם הם עושים שימוש בחייהם הפרטיים – לתוך מקום העבודה ומצפים לקבל את אותה חווית המשתמש. מגמה זו מטשטשת את ההפרדה בין מקום העבודה למקום הפרטי. סיטריקס מאפשרת לארגונים לאמץ מגמה זו על ידי שימוש נכון בטכנולוגיות כגון וירטואליזציה, רשתיות, שיתוף וענן. זה מועיל לעובדים, למחלקת ה-IT ולארגון בכלל. סיטריקס מאפשרת לעובד לבצע את עבודתו מכל מקום ובכל עת ומספקת כלים לארגון למתן תשתית לפי דרישה, עם גמישות וזריזות מרביות".

אם היית צריך לספק את "טיפ הזהב" למנמ"ר, בהקשר לתשתיות IT – מהו?
בטס: "הטיפ החשוב ביותר הינו לחשוב על היעילות והביצועים של התשתיות בארגון, על התוכנה, השרתים והאחסון כמכלול שיש לטפל בו בצורה הוליסטית. שיתוף הפעולה של סיטריקס עם NetApp ושותפות נוספות מבטיח כי הפתרונות של החברות עובדים יחד בהרמוניה ובצורה חלקה, כדי לספק את הפתרון הכולל הטוב ביותר עבור הארגון".

אירועים קרובים