פלאפון: היקף הגלישה הסלולרית הוכפל ב-2011

מנתוני החברה עולה, כי היקף הגידול בגלישה בשנה האחרונה עמד על כ-8% מדי חודש ● הסיבה לכך, קובעת פלאפון, היא הגידול המואץ במכירות סמארטפונים, שהגביר את הגלישה באמצעות המכשירים ● להערכת החברה, נמכרו בישראל השנה כ-3.5 מיליון מכשירים, מרביתם סמארטפונים מתקדמים, כאשר ה-iPhone 4 וה-Galaxy S II היו הנמכרים ביותר

בית המשפט הותיר את החלטת משרד התקשורת על כנה. פלאפון

2011 היתה שנת שיא בשימוש בסמארטפונים, כאשר המשתמש הישראלי הכפיל את היקף השימוש שלו באינטרנט סלולרי – כך על פי נתונים שפרסמה היום (ה') פלאפון. מנתוני החברה עולה, כי היקף הגידול בגלישה בשנה האחרונה עמד על כ-8% מדי חודש. הסיבה לכך, קובעת חברת הסלולר, היא הגידול המואץ במכירות סמארטפונים, שהגביר את הגלישה באמצעות המכשירים.

להערכתה של פלאפון, נמכרו בישראל השנה כ-3.5 מיליון מכשירים, מרביתם סמארטפונים מתקדמים, כאשר ה-iPhone 4 של אפל (Apple) ו-Galaxy S II של סמסונג (Samsung) היו המכשירים הנמכרים ביותר. אם בשנת 2010 כ-30% מכלל מכירות המכשירים בפלאפון היו של סמארטפונים, כיום כ-63% מכלל מכירות המכשירים הן של סמארטפונים, מדווחת החברה. פלאפון מעריכה, כי קצב מכירות הסמארטפונים לא יפחת בשנים הקרובות, אלא אף יגדל.

על פי נתוני פלאפון, הצריכה הממוצעת של ה-iPhone עמדה בינואר 2011 על כ-580 מגה, ושל הסמסונג גלקסי על כ-380 מגה. זאת, לעומת כ-900 מגה בממוצע ב-iPhone ו-700 מגה בסמסונג גלקסי בדצמבר 2011. פלאפון מעריכה, כי הצמיחה של אפליקציות אנדרואיד בעולם, היא זו אשר הביאה לצמצום הפערים. לשם השוואה, לקוח סמארטפון בפלאפון גלש בסוף שנת 2011 כ-900 מגה בממוצע, המהווים פי שלושה, לעומת כ-320 מגה בממוצע בינואר 2010.

"כ-35% מהמכשירים הנמכרים בפלאפון הם מכשירים בעלי מערכת הפעלה מבוססת אנדרואיד (Android), כדוגמת סמסונג, HTC, סוני אריקסון (Sony Ericsson), מוטורולה (Motorola) ו-LG", אומרת רונית אפשטיין, מנהלת אגף ציוד הקצה בפלאפון. "למרות הביקושים הגבוהים ל-iPhone, אנו מצפים כי בשנת 2012 נמשיך לראות מכשירים מבוססי אנדרואיד וכן מכשירים מבוססי חלונות מובייל (Windows Mobile), כמו נוקיה (Nokia), סמסונג ו-HTC. הסמארטפונים יהיו בעלי מסך בגודל 3 ו-4 אינטש, ויהפכו למחשב נייד לכל דבר, עם מעבדי ליבה כפולים וחזקים עוד יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים