האקרים מאנונימוס הפילו את אתר האינטרנט של הוותיקן ותקפו את האתר של חברת האבטחה פנדה

המתקפה על הוותיקן בוצעה במחאה על כך שהכנסייה מטיפה כנגד הפלות ועל הטיפול של המוסד הדתי בהתעללות מינית בקטינים ● ההערכות הן, כי ההאקרים ערכו מתקפה מבוזרת למניעת שירות, והסתפקו בהפלת האתר מבלי לגנוב נתונים ● את האתר של חברת האבטחה פרצו ההאקרים, ככל הנראה, במחאה על מעצרם של חמישה חברים בקבוצת LulzSec, לה קשרים עם אנונימוס

אתר האינטרנט של הוותיקן קרס במתקפה שערכו חברי אנונימוס (Anonymous), ונכון למועד כתיבת שורות אלה, האתר Vatican.va עדיין לא זמין. ההערכות הן, כי ההאקרים ערכו מתקפה מבוזרת למניעת שירות, והסתפקו בהפלת האתר מבלי לגנוב נתונים. חברי הארגון מסרו, כי אין להם עניין לתקוף את המאמינים בנצרות, אלא רק את הוותיקן כמוסד. זאת, במחאה על כך שהכנסייה מטיפה כנגד הפלות ועל הטיפול של הוותיקן בהתעללות מינית בקטינים. בנוסף, מאשימים התוקפים את הוותיקן במתן מחסה לפושעים נאצים.

בשנה החולפת ניסו חברי אנונימוס לתקוף את אתר האינטרנט של הוותיקן, אך לא הצליחו – כך עולה מדוח שפורסם בחודש שעבר, עם פתיחתה של ועידת RSA בסן פרנסיסקו. חוקרים מחברת האבטחה אימפרבה (Imperva) סיפקו הצצה נדירה למתקפה שערכו אנשי אנונימוס באוגוסט 2011, שנמשכה 25 ימים, בניסיון לחבל באירוע מסוים שתוכנן. בדו"ח לא צוין יעד המתקפה, אך על פי ידיעות שפורסמו, מדובר באתר האינטרנט של הוותיקן.

עוד עולה מהדו"ח, כי האקרים חברי הארגון  תקפו השבוע את אתר האינטרנט של חברת האבטחה פנדה (Panda Labs), במחאה על מעצרם של חמישה חברים בקבוצת ההאקרים LulzSec, לה קשרים עם קבוצת אנונימוס. זאת, לאחר שמנהיג קבוצת LulzSec הסגיר לרשויות את שמות חבריה. על פי ידיעה שפורסמה ברשת פוקס (Fox),  מנהיג הקבוצה, שהיה ידוע בכינוי Sabu, הוא הקטור חאווייר מונסגור, בן 28 מניו יורק.

אתר האינטרנט של חברת האבטחה הותקף יממה לאחר המעצר של אנשי LulzSec. התוקפים, שגם השחיתו את האתר, השאירו הודעה ובה פנייה ישירה ל-Sabu, "שבגד במשפחתו". כמו כן, ההאקרים הבטיחו להמשיך בפעילותם ואף הזמינו את ה-FBI ושאר רשויות החוק לנסות להניח עליהם יד. "אנו ממתינים לכם", ציינו התוקפים בהודעה שהשאירו באתר האינטרנט של פנדה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים