סיני ברקת, אינטל: "אינטל נמצאת במרכז כל אחת מהחברות שמספקות פתרונות Big Data"

"לא רק שאנחנו מאפשרים לאותן חברות למטב את הביצועים, אנחנו גם מספקים להן את הגמישות לה הן זקוקות", אמר ברקת - מנהל מכירות ושיווק לאזור ישראל, יוון וקפריסין באינטל, בכנס ה-Big Data של אנשים ומחשבים ● "אתם שואלים מה לאינטל כיצרנית מעבדים ול-Big Data? ובכן, אינטל היא קודם כל לא רק יצרנית מעבדים, אלא חברה המספקת גם טכנולוגיות מסביב במטרה לעזור לארגונים", הסביר

"אינטל (Intel) ממלאת תפקיד מכריע בהתקדמות היכולות של הארגונים להתמודד עם אתגרי ה-Big Data. היא נמצאת במרכז כל אחת מהחברות שמספקות פתרונות בתחום", אמר סיני ברקת, מנהל מכירות ושיווק לאזור ישראל, יוון וקפריסין באינטל. לדבריו, "לא רק שאנחנו מאפשרים לאותן חברות למטב את הביצועים, אנחנו גם מספקים להן את הגמישות לה הן זקוקות. אפשר למצוא את המעבדים שלנו לב בהתקנים קניינים מלאים שמוצעים ללקוחות כפתרון שלם, אבל גם בפתרונות שלקוחות בונים בעצמם".

ברקת אמר את הדברים בכנס Big Data, שנערך ביום ג' השבוע באולמי אבניו שבקריית שדה התעופה. את האירוע, שנערך בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים, הנחה העורך הראשי של הקבוצה, יהודה קונפורטס. "אתם שואלים מה לאינטל כיצרנית מעבדים ול-Big Data? ובכן, אינטל היא קודם כל לא רק יצרנית מעבדים, אלא חברה המספקת גם טכנולוגיות מסביב במטרה לעזור לארגונים", הסביר ברקת.

לפי ברקת, שנאם באירוע ערב השקת מעבדי ה-Xeon החדשים של החברה, לא במקרה חברות משקיעות היום בתחום ה-Big Data: "אם פעם המידע היה מגיע רק מתוך הארגון, הרי שהיום הוא מגיע גם מבחוץ – ובמספרים ענקיים. אבל המידע מתנפח לא רק בגלל מקורות המידע המסורתיים, אלא בעיקר בגלל הכמות הענקית של החיישנים שמותקנים כיום בעולם – כמות שהולכת וגדלת בהתמדה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים