לקוחות שיזמינו מראש את מחשבי ה-iPad החדשים ייאלצו להמתין עוד שלושה ימים

מאפל נמסר, כי בניגוד להודעה הקודמת, המזמינים מראש יקבלו את המחשבים לביתם ביום ב' בשבוע הבא ולא ביום ו' הקרוב, מועד ההשקה שלהם ● הסיבה, על פי אפל, היא ה-"הסתערות" של הלקוחות על ה-iPad החדש

לקוחות שיזמינו מראש את מחשבי ה-iPad החדשים, כדי לחסוך את ההמתנה הממושכת בתור בחנויות אפל (Apple) ביום הראשון להשקה, ייאלצו להמתין כעת עוד שלושה ימים עד שיוכלו ליהנות מהם.

הגרסה החדשה של מחשבי הלוח המצליחים מבית אפל אמורה להגיע למדפי החנויות ביום ו' הקרוב, 16 במרץ, אך אלה שיזמינו אותם כעת, מראש, יקבלו אותם רק החל מיום ב' בשבוע הבא, 19 במרץ – כך על פי הודעה שפורסמה באתר של אפל. זאת בניגוד להודעה קודמת שפרסמה החברה בשבוע שעבר ולפיה המזמינים מראש יקבלו את מחשבי ה-iPad החדשים שלהם לביתם במועד ההשקה.

דוברת אפל, טרודי מילר, מסרה שהשינוי נובע מכך שקצב ההסתערות של הלקוחות על מחשבי הלוח החדשים היה גבוה מהצפוי, ומשום כך אזל כל המלאי שהוכן מראש לאספקה ב-16 במרס.

ייתכן שמנקודת המבט של בני אדם מהיישוב, המתנה של עוד מספר ימים אינה בבחינת אסון גדול, אך מנקודת המבט של מעריצי אפל מדובר, בחלק מהמקרים, בנצח. כך אירע, למשל, בשנה שעברה בבייג'ינג, כאשר המשטרה נאלצה לפזר בכוח לקוחות שצבאו מול שעריה של חנות אפל בעיר ואף השליכו ביצים על חלונות הראווה שלה לאחר שהתברר, כי תחילת המכירה של מכשירי iPhone 4S נדחתה במעט.

יצוין, כי במקביל להשקה של מחשבי ה-iPad החדשים הורידה אפל את המחירים של מחשבי ה-iPad 2. מחשבiPad 2  עולה כיום בארצות הברית החל מ-399 דולרים, בעוד שה-iPad החדש עם תקשורת Wi-Fi בלבד עולה 499 דולרים. מחירו של ה-iPad המתקדם ביותר, עם תמיכה בתקשורת דור רביעי בטכנולוגיית LTE (ר"ת Long-Term Evolution), עומד על 629 דולרים. קצב הגלישה בטכנולוגיית LTE אמור להיות מהיר פי 10 מאשר בטכנולוגיית דור רביעי – דבר שאמור לשפר גם את איכות הצפייה בסרטים מהאינטרנט.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סרג'יו ויקטור

    היות והכתבה היא בעברית, ניתן לחשוב שמדובר בהפצת הiPad בישראל, דבר שהוא לא נכון. היתם צריכים לציין שמדובר בארצות הברית בלבד !!!

אירועים קרובים