תוכן שיווקי

"מרבית מבוגרי מסלולי הכשרה לא מצליחים להשתלב בעבודה בגלל העדר נסיון, לשם כך הקמנו את מרכז ההתמחות הטכנולוגי"

יאיר רוזיליו, מנכ"ל משותף בנאיה טכנולוגיות, מציג את פעילות חטיבת ההדרכה של חברת נאיה טכנולוגיות

11/03/2012 14:31

"מרבית בוגרי קורסי המכללות ואקדמאים מתקשים להשתלב בעבודה בהייטק עקב העדר נסיון מעשי. בנאיה בחרנו להשקיע את המיקוד בהכשרות מקצועיות המתבססות על נסיון מעשי הנשען על התיאורטי. המטרה המרכזית שלנו היא לאפשר לבוגרים לצבור נסיון כמתמחים במרכז ההכשרה וההתמחות שהקמנו".

נאיה טכנולוגיות, חברה המתמחה בשרותי יעוץ והדרכה בעולם ה-Data Platform, העוסקת בתכנון, ביישום ובניהול פרויקטים בתחום מסדי הנתונים, הבינה העסקית ופיתוח תשתיות תוכנה בחברות ממשלתיות, בנקים, חברות היי-טק ועוד. נאיה קולג' הינה חטיבת ההדרכה של החברה, מרכז הדרכה מוסמך המתמקד בהכשרות מקצועיות בעולם התוכנה בארץ ובחו"ל.

מה החזון שלך בתחום ההדרכה?
כחברה טכנולוגית המבוססת על אנשים, אנו מאמינים שחייבים לקדם את העובד במקביל לפעילות הלקוח. החזון שלנו הוא לאפשר הזדמנות אמיתית לכל בוגר להשתלב בעבודה ולסייע לארגונים לקדם את הפעילות העסקית והטכנולוגית שלהם. ארגונים רבים שולחים עובדים אלינו להכשרה מקצועית, המחויבות שלנו היא לתת לעובד את הכלים לקדם את הפעילות הטכנולוגית והעסקית של מקום עבודתו.

במה אתם שונים מכל המכללות האחרות?
נאיה קולג'היחודיות שלנו היא ביכולת לשלב לימוד ופרקטיקה במרכז ההתמחות שהקמנו. הכשרת תלמידים באמצעות שקפים וביצוע פרוייקט מעשי קצר היא שיטה שאיננה מספקת לטעמנו. הרחבנו את ההכשרות בתכנים מקצועיים שנכתבו על ידי טובי המומחים שלנו ופיתחנו סדנאות פרקטיות ולשם כך הקמנו את מרכז ההתמחות.

כיצד מרכז ההתמחות יכול לתרום לארגונים בישראל?
מרכז ההתמחות מאפשר למידה תוך כדי עבודה מעשית. כל ארגון המשקיע כסף רב בהכשרות עובדים יודע שמרבית ההכשרות אינן תמיד מקדמות את העובד ואת הארגון . מרכז ההתמחות מאפשר ללקוחותינו לשלוח עובד לסדנה יישומית פרקטית ולצבור נסיון תוך כדי למידה וליווי על ידי מומחה טכנולוגי בכיר.

כיצד אתם נערכים לשנת 2012 בתחום ההדרכה?
אנו נשים דגש מרכזי על שילוב בוגרים במקומות עבודה, נקדם את הדור הבא של המומחים ונאפשר לארגונים להתמקד בהכשרה ממוקדת צרכים ולא בהכשרה לצורך ניצול תקציבי . אנו נעשה כל שביכולתנו ליצור תרבות הדרכה אחרת, אשר ממוקדת ומכוונת לדרישות שוק ה-IT וההיי-טק.

מהן ההתמחויות הטכנולוגיות שתלמדו בשנה הקרובה?
אנו נמשיך להתמקד בעולם ה-Data Platform, נכשיר את הדור הבא של מומחי בסיסי הנתונים, נתמקד בהתמודדות עם היקפי מידע גדולים ועם שיפור ביצועים, תכנון ופיתוח מערכות BI ,Data Analyst, הכשרת מפתחים, אנשי QA ועוד.

מה המדד להצלחה שלכם?
מעבר להצלחה עסקית החשובה לכל ארגון, אנו מודדים שני קריטריונים להצלחה: ההשתלבות של הבוגרים במעגל העבודה והצלחת הארגונים בפרוייקטים טכנולוגיים.

נאיה קולג'

אירועים קרובים