יהודה פורת פורש ממוטורולה לאחר 18 שנה; ניר פרייד מונה לסמנכ"ל משאבי האנוש במקומו

פורת החל את דרכו במוטורולה ב-1994, ועסק בפיתוח וטיפוח תשתית כוח האדם הטכנולוגי של מרכז המו"פ ומערך המכירות של החברה ● במסגרת תפקידו החדש, יהיה אחראי מחליפו, ניר פרייד, על ניהול ופיתוח משאבי האנוש של 1,300 עובדי מוטורולה סולושנס בישראל

יהודה פורת, אחד מוותיקי ובכירי המנהלים בתעשיית ה-ICT הישראלית, הודיעה כי יפרוש מתפקידו כסגן נשיא מוטורולה סולושנס (Motorola Solutions) ומנהל משאבי האנוש של החברה בישראל. כמחליפו מונה ניר פרייד, שישמש מעתה כסמנכ"ל משאבי האנוש של מוטורולה סולושנס ישראל.

פורת החל את דרכו במוטורולה ב-1994, בהמשך לפעילות עסקית ענפה בתחום. הוא פיתח וטיפח את תשתית כוח האדם הטכנולוגי של מרכז המו"פ ומערך המכירות של החברה, שפיתחו מוצרי תקשורת חדישים ושיווקו אותם לעשרות מדינות ברחבי העולם. פורת פעיל גם בקרב האקדמיה הישראלית לטיפוח החינוך הטכנולוגי ומקדיש משאבים רבים להרחבת המעורבות בקהילה.

ניר פרייד (40) יהיה אחראי במסגרת תפקידו החדש על ניהול ופיתוח משאבי האנוש של 1,300 עובדי מוטורולה סולושנס בישראל. הוא החל את עבודתו בחברה בשנת 1999 כמנהל משאבי אנוש ותגמול במוטורולה סמיקונדוקטור – כיום פריסקייל (Freescale). בשנת 2001 קודם למנהל התגמול במוטורולה EMEA, ושימש במקביל כמנהל משאבי האנוש של מוטורולה טלפונים סלולריים בישראל. ב-2006 עבר פרייד לנוקיה (Nokia) העולמית, שם שימש כמנהל תחום תגמול בכירים ומניות בחברה. הוא בעל תואר ראשון במדעי ההתנהגות ובמנהל עסקים מאוניברסיטת בן-גוריון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים