תוכן שיווקי

לקראת אירוע | RTI Connext: תחום חדש בעולם ה-SOA של מערכות זמן אמת

12/03/2012 14:33

מאת ארי רוזנבאום, מנהל הפיתוח העסקי של חטיבת מוצרי התוכנה במטריקס

לאחרונה חשפה חברת RTI, המיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, קו מוצרים חדש, אסטרטגיה ארגונית וחזון לגבי כיוון חדש לתעשייה. זהו אחד המהלכים החשובים בתולדות החברה שהוקמה לפני 21 שנה.

המוצרים החדשים של RTI עונים על הבעיה המאתגרת של בניית מערכות מקושרות כך שיעבדו יחדיו יותר מאי פעם. ה-RTI Connext שהשיקה החברה מתיישב בפער שבין התקנים משובצים, מערכות זמן אמת עתירות ביצועים, ואינטגרציית IT בארגונים. זוהי פלטפורמת "SOA בזמן אמת" הראשונה מ-"הקצה ועד לארגון". RTI עובדת על טכנולוגיית הבסיס במשך עשורים, זה באמת מרגש להגשים את החזון – ולהביא את היכולות לשוק – בפעם הראשונה.

האסטרטגיה החדשה של RTI היא למנף את הטכנולוגיה "התפעולית" של החברה אל תוך תשתית מאוחדת חוצת מערכות. היישום של RTI מהווה את מערכת העצבים המרכזית עבור יותר מ-500 פרוייקטים גדולים ומרכזיים במספר תעשיות, כולל ביטחון, אוטומציה תעשייתית, רכב ובריאות.

המוצרים החדשים שהציגה RTI מתרחבים מעבר לכך, אל עבר מכשירים קטנים יותר, ובצד השני אל אינטגרציה של מערכות-של-מערכות. כעת ניתן להרכיב רשתות גדולות של מכשירים מגוונים ויישומים אל תוך מערכות עובדות – ולחבר מערכות אלה (ואחרות) אך תוך סביבה כוללת.

דרך חדשה להפעלה ושליטה במערכות
כחלק חשוב בכך, ניתן לחבר מערכות תפעוליות אל תוך תשתית ה-IT. מדוע זה חשוב? הדבר בעל ערך מכיוון שהוא מאפשר דרך חדשה להפעלה ושליטה במערכות. זוהי מגמה חשובה בתעשיות רבות. בעוד הרשתות הופכות לעוצמתיות יותר, ובעוד טכנולוגיות כמו של RTI הופכות את הקישוריות לאפשרית יותר, עולמות ה-IT וה-OT (מערכות תפעוליות), יכולים, בפעם הראשונה, לפעול בממשקיות. ה-RTI Connext בונה מערכות תפעוליות, אבל עם מוצרי האינטגרציה החדשים של RTI, הוא יכול גם לחבר את מערכות אלה עם טכנולוגיות ארגוניות בזמן אמת. מאז שבינה עסקית וניהול משאבים כל כך מפותחים בארגונים, הדבר מאפשר לספק משוב על המערכות התפעוליות. וזה הופך את הכל להרבה יותר יעיל. כך, יכולים ארגונים להשתמש, לשלוט, ולמקסם את כל המערכות כישות אחידה. הסלוגן של RTI מסכם זאת יפה: "המערכות שלך. עובדות כאחד".

קפיצת מדרגה
זהו חזון גדול ומורכב. הטמעה מלאה שלו תיקח שנים. אבל ההשקה הזו מייצגת קפיצת מדרגה בנוגע למה שלמדנו אודות הצרכים של יישומים תפעוליים במשך שנים רבות. טכנולוגיית הבסיס של RTI מספקת ביצועים, אמינות 24X7 ואפשרות לבצע הרחבת מערכות. הטכנולוגיות החדשות מוסיפות מערכת ניהול מרכזית, תבניות מסרים ו- service bus אמיתי. התוצאה היא גישה ייחודית המאפשרת רמה חדשה של תפעול מערכות. הכרזה זו היא צעד ראשון לכיוון היעד של RTI להביא את כל הרשתות שלך לפעול יחדיו.

אירועים קרובים