eToro השלימה סבב גיוס בהיקף של 15 מיליון דולרים

ההשקעה בוצעה בהובלת קרן הון-הסיכון ספארק קפיטל ומיועדת לקידום התרחבות בינלאומית והמשך פיתוח רשת המסחר החברתית ● גיוס ההון יאפשר ל-eToro להאיץ את פיתוח הטכנולוגיה שלה, להנגיש את השווקים הפיננסיים לקהל הרחב ולהוביל שינוי בדרך שבה אנשים צורכים שירותים פיננסיים באינטרנט

יוני אסיא, מנכ"ל eToro. צילום: יח"צ

eToro, רשת ההשקעות הגדולה בעולם, הודיעה אמש (ב'), כי השלימה סבב גיוס הון בהיקף של 15 מיליון דולרים מקרן הון-הסיכון ספארק קפיטל וממשקיעים קיימים. ההשקעה מיועדת לקידום התרחבות בינלאומית והמשך פיתוח רשת המסחר החברתית.

מ-eToro נמסר, כי במהלך השנה האחרונה היא צמחה במהירות, בסיס המשתמשים שלה גדל ביותר מפי שניים והיא הפכה לרשת ההשקעות המקוונת הגדולה בעולם. מספר המשתמשים הרשומים שלה עומד על יותר משני מיליון, במעל 140 מדינות.

גיוס ההון יאפשר ל-eToro להאיץ את פיתוח הטכנולוגיה שלה, להנגיש את השווקים הפיננסיים לקהל הרחב ולהוביל שינוי בדרך שבה אנשים צורכים שירותים פיננסיים באינטרנט.

eToro מעסיקה כיום מעל 200 עובדים באירופה, ארצות הברית, אוסטרליה ובמרכז המחקר והפיתוח בישראל. "אנחנו תמיד מחפשים אנשים מוכשרים שרוצים להוביל מהפכה בהשקעות באינטרנט", אמר יוני אסיא, מנכ"ל הרשת.

בשנה האחרונה זינק מספר העסקות ב-eToro ביותר מ-500%. הצמיחה המשמעותית הזו מיוחסת להשקת ה-CopyTrader, שמאפשר לכל משתמש להעתיק אוטומטית את כל פעילות המסחר של הסוחרים בעלי הביצועים הטובים ביותר ברשת, ובכך מספק שיעורי הצלחה גבוהים עבור כל פעילות המסחר שלו. המשתמשים ב-CopyTrader, נהנים משיעורי הצלחת עסקאות של יותר מ-80%.

לדברי אסיא, "כרשת ההשקעות הגדולה בעולם כיום במספר משתמשים, אנחנו פורצים את גבולות העיצוב והטכנולוגיה, רותמים את חכמת ההמונים לטובת קהל המשתמשים שלנו, מסייעים להם לסחור ולהשקיע יותר בחכמה, וליהנות מתוצאות יוצאות דופן".

סנטו פוליטי, שותף בספארק קפיטל, אמר ש-"האינטרנט משנה מודלים עסקיים ששימשו זמן רב מגוון של שווקים מבוססים. בדיוק כפי שחברות הפורטפוליו שלנו, כמו טוויטר (Twitter), פורסקוור (Foursquare) ו-Tumblr, שינו את הדרך שבה אנשים פועלים ברשת, eToro מובילה כעת את השינוי בתעשייה ענקית נוספת – תעשיית השירותים הפיננסיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים