Total IT תטמיע ציוד תקשורת של ג'וניפר במקאן אריקסון בפרויקט בהיקף מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט יחליפו אנשי Total IT את תשתית התקשורת הקיימת, שהייתה Back Bone ובקצוות היה אף ציוד של נורטל (Nortel), בקיבולת של 1 ג'יגה-ביט ● הפרויקט יכלול את החלפת כל שדרת המתגים לתשתית הומוגנית של ג'וניפר, מתגי ליבה, אגרגציה וגישה, והעלאת הקיבולת של רשת התקשורת לכזו של 10 ג'יגה-ביט

Total IT מקבוצת ניסקו ארדן תבצע פרויקט להטמעת ציוד תקשורת בחברת הפרסום מקאן אריקסון. הפרויקט יחל בעוד חודש ויימשך כחודש. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט יחליפו אנשי Total IT את תשתית התקשורת הקיימת, שהייתה Back Bone ובקצוות היה אף ציוד של נורטל (Nortel), בקיבולת של 1 ג'יגה-ביט. הפרויקט יכלול את החלפת כל שדרת המתגים לתשתית הומוגנית של ג'וניפר (Juniper), מתגי ליבה, אגרגציה וגישה, והעלאת הקיבולת של רשת התקשורת לכזו של 10 ג'יגה-ביט.

לדברי שרון זינגר, מנמ"ר מקאן אריקסון, "אנחנו מקפידים להיות בחזית הטכנולוגיה, ומציבים דרישות גבוהות ביותר לספקים שלנו. בהיבט הטכנולוגי, דרשנו ונקבל פתרון המאפשר ביצועים גבוהים ואמינות גבוהה תוך עמידה בדרישות אבטחת מידע ברמה גבוהה. בהיבט העסקי, על הפרויקט לעמוד באילוצי תקציב, זמן ומשאבים". הוא הוסיף, כי "הפרויקט יאפשר למקאן אריקסון לעמוד ביעדיה העסקיים ויסייע לה להישאר חברת הפרסום הגדולה בישראל".

כפיר אלפנדרי, CTO ומנהל פעילות Total IT, אמר ש-"תשתית התקשורת הקיימת אינה מספקת את צרכי הלקוח מבחינת הביצועים, רוחבי פס ודרישות האבטחה. למקאן אריקסון יש מחלקות רבות העוסקות במדיה, ויש לה צורך בהעברת קבצים גדולים בין מיקומים פיזיים שונים בתכיפות גבוהה, תוך שמירה על מידור ואבטחה. אפיינו את צרכי הלקוח על בסיס מוצרי התקשורת של ג'וניפר, נתנו מענה לצרכים הנוכחיים וביצענו תכנון של הגידול בצרכים בשנים הבאות, תוך עמידה ביעדי התקציב".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים