הערכות: אפל עשויה למכור מיליון יחידות של מחשבי iPad החדשים כבר ביום הראשון

אנליסטים סבורים שמספר היחידות שאפל תמכור ביום ו' הקרוב, היום הראשון לאחר ההשקה, יעלה בהרבה על זה שנמכר ביום הראשון לאחר השקת מחשבי iPad מהדורות הקודמים ● יש אף אנליסטים שסבורים שההערכות שמרניות מדי ● כך או כך, התורים בחנויות אפל צפויים להיות ביום המיועד ארוכים, בין היתר לאור העובדה שהחברה דחתה בשלושה ימים את אספקת מחשבי ה-iPad החדשים שנרכשו ברשת

אפל (Apple), שכבר החלה למכור את מחשבי iPad החדשים בחנות המקוונת שלה, עשויה למכור ביום ו' הקרוב, בו הם יגיעו לחנויות, יותר ממיליון יחידות – צופה ג'ין מונסטר, אנליסט מחברת Piper Jaffray, בהודעה שפרסם אמש (ב').

נתון זה גבוה בהרבה הן ממספר היחידות שנמכרו ביום הראשון להשקה של מחשבי iPad מהדור הראשון והן ממספר היחידות שנמכרו על פי ההערכות ביום הראשון להשקה של מחשבי iPad 2 (אפל לא פרסמה בזמנו נתון רשמי). התחזית ממחישה את העניין הרב במחשבי הלוח של אפל לעומת חברות מתחרות, שמתקשות לקדם את המוצרים שלהן.

מונסטר העריך, כי בסוף השבוע הראשון שלאחר ההשקה של מחשבי iPad 2 מכרה אפל כחצי מיליון יחידות ממנו. אנליסטים אחרים מעריכים שהמספר אף הגיע למיליון יחידות, ויש כאלה שסבורים שהתחזית שלפיה יימכרו מיליון יחידות של ה-iPad החדש ביום ו' הקרוב שמרנית מדי, במיוחד נוכח העובדה שהם יושקו במקביל בכל רחבי העולם ושתוצע חלופה זולה יותר בדמות מחשבי iPad 2 ב-399 דולרים למכשיר (בארצות הברית).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים