תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שיחה עם דיויד מונקס – סגן נשיא ומנהל אזור EMEA ב-Exxova ואדיר אורן – מנכ"ל BICS ישראל

לקראת כנס Mobility 2012 אשר יתקיים שבוע הבא

13/03/2012 15:57

שלום דיויד. ספר לנו על מי זאת Exxova.
Exxova הינה ספק גלובאלי של פתרונות IT ושירותים עם פריסה במספר סניפים ברחבי העולם. יש לנו את היכולות והכישורים לבצע פרוייקטי BI אסטרטגיים מוצלחים, והלקוחות שלנו יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי ניתן לסמוך על Exxova על מנת שנספק את החזון שלנו בתחום ניידות BI. אנו מאמינים כי אנו נמצאים בעמדה הטובה ביותר הקיימת בשוק עבור פתרונות בינה עסקית בדגש על אגנוסטיות בפלטפורמות ה-BI שלנו, אנו מאמינים כי זוהי מחובתו של כל מערכת להציג את הנתונים העסקיים כפי שהם, עם מקסימום גמישות ויכולות במוצרים השונים.

אנו ב-Exxova עובדים על שיטות ומתודולוגיות עבודה מוכחות ע"י מיטב המומחים מהפרוייקטים שביצענו. יש לנו פטנט רשום אשר נקרא ExxactView אשר מספק את הגישה ל-dashboarding וכלים דינאמים על מנת לספק ללקוחותינו פתרון מקיף העומד בדרישות העסקיות השונות.

התפיסה הקיימת בשוק היא שמרבית המכשירים הניידים הנוכחיים לא יכולים לנהל את העבודה "הכבדה" של ניתוח נתונים מאסיבי ומורכב כפתרון ה-Mobile, אנו באים לאתגר את גישה זו ולהציג את הנתונים אשר מגיעים ממערכות ה-BI, ממש AS is. אנו מאמינים כי לטובת הצורך העסקי והאינטרס של הלקוחות הפתרון אמור להיות פתרון Online, אנו עובדים צמוד מאוד ללקוחות שלנו על מנת להבטיח שקיפות מלאה מול הנתונים ומינימום פגיעה ביכולות הדווח שלהם כפי שהם מבצעים בשולחן העבודה. אנו רואים כי אחד האתגרים המשמעותיים של מנהלי IT זה "הצורך" לפרמט את הנתונים בתצוגה על מנת שהם יותאמו למכשירי Mobile ועם האתגר הזה בעצם הוקם פתרון MyBI.

נודה לך קצת על סקירת המוצר שלכם MyBI.
Exxova MyBI Mobile מספק פתרון גמיש שנועד לא רק למנהלים, אלא להמונים. עם שילוב הדוק עם Business Objects של SAP כמו גם אורקל OBIEE, MyBI אנו יכולים לספק את כל הדוחות הקיימים ולוחות המחוונים השונים למשתמשי הקצה על כל אחד מהמכשירים השונים כגון iOS, אנדרואיד או Windows ללא כל שינוי של התוכן שלהם. מוצר ה-MyBI עבור SAP תומך בתצוגת Bex,,Crystal Reports, Web Intelligence,Xcelsius., לקוחות אורקל :, Hyparion,Publisher & scorecard וכמובן מיקרוספט אקסל וורד ועוד.

אנו מטפלים כמובן גם בנושא ההרשאות כולל הרשאות ברמת תיקיות וברמת אובייקטים בשורה הבודדת. מאחר והנתונים אינם מאוחסנים במוצר אנו מספקים ניידות בטוחה עבור מגוון מגזרים כגון מגזר בריאות,ביטחון והמשפט ללא סיכון של אובדן נתונים וחשש עם המכשיר אבד או נגנב. הפתרון שלנו מותקן ומוגדר תוך כמה ימים. אתם מוזמנים לבוא להתרשם מן ההרצאה ומן המוצר.

אדיר אורן, מנכ"ל חברת BICS, מציין כי "בחרנו לשת"פ ולהביא את חברת Exxova לארץ לאחר שבחנו מספר פתרונות Mobile בתחום ה-BI. הפתרון של Exxova מספק פתרון פשוט, קליל ומובנה אשר מספק תצוגת BI בארגון ללא כל שינוי של מסכים או שינוי בכמות הנתונים. המוצר מתאים לכלל צרכני המידע בארגון, וללקוחות ה-BI של מיקרוסופט, אורקל וסאפ. אני מזמין את קהל הלקוחות לבוא ולהתעניין במוצר.

אנו מבצעים פגישות אישיות עם לקוחות בצורה יותר פרטנית במשרדי הלקוחות ביום שני ה-19 וביום שלישי ה-20. לקוחות אשר מעוניינים לשמוע יותר על הפתרון, מוזמנים לקבוע איתנו וכמובן להגיע לכנס ולביתן.

לפרטים נוספים ויצירת קשר: דיויד מונקס (מייל) ואדיר אורן (מייל) – 0545-615656

אירועים קרובים