מייסד Megaupload מאיים לפרסם פרטיהם של אנשי ממשל בכירים שהשתמשו באתר שלו

גורמי ממשל יטענו, בוודאי, שהחשבונות האלה נפתחו "לצורכי מחקר ובדיקה", או על ידי כמה "תפוחים רקובים" בודדים, אבל נראה שקים דוטקום מעוניין מאוד לנקוב בשמות ככל שהולך וקרב משפטו

מייסד אתר שיתוף הקבצים Megaupload, שנסגר באחרונה, טוען כי לפי הרישומים שלו, רבים מאנשי ממשל בארה"ב – ובהם חברים בסנאט ובמשרד המשפטים, השתמשו באתר שלו.

"נחשו מה – מצאנו מספר גדול של חשבונות של פקידי ממשל אמריקנים, כולל ממשרד המשפטים והסנאט האמריקני", אמר קים דוטקום (לשעבר שמיץ) לבלוג Torrentfrek. "אני מקווה שבקרוב נוכל לאפשר להם, ולשאר המשתמשים שלנו, גישה לקבצים שלהם".

גורמי ממשל יטענו, בוודאי, שהחשבונות האלה נפתחו "לצורכי מחקר ובדיקה", או על ידי כמה "תפוחים רקובים" בודדים, אבל נראה שדוטקום מעוניין מאוד לנקוב בשמות ככל שהולך וקרב משפטו. יצוין, כי Megaupload היה אחד מהאתרים הגדולים מסוגו, ואם יפורסמו שמות המשתמשים בציבור – עשויות להיות לכך השלכות רבות.

דוטקום נלחם בימים אלה בבית משפט בניו זילנד נגד בקשת ההסגרה מצד שלטונות ארה"ב, לאחר שנעצר עם עוד שלושה שותפיו בעקבות חקירה שניהל ה-FBI. כעת הוא משוחרר בערבות, מצוי במעצר בית – למרות התנגדות ה-FBI – ועומד בפני דיון על הסגרתו, שצפוי להתקיים באוגוסט.

דאגתו עכשיו, כפי שציין בפני כותבי הבלוג Torrentfrek, מופנית לכך שהמשתמשים שאחסנו קבצים אישיים באתר, יוכלו לקבל בחזרה את הנתונים והמידע שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים