תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אפליקט מציגה את Applicat Mobile Platform – פתרונות להקמת ערוץ המובייל הארגוני

14/03/2012 15:02

מאת אופיר רון, מנכ"ל Applicat

שאלת הצורך בהקמת ערוץ מובייל ארגוני נותרה יתומה. עד מהרה, כלל הארגונים יציגו בפני לקוחותיהם שירותים ניידים, אך מה שיבדיל בין הפתרונות יהיו חווית המשתמש שהם מספקים והיכולת שלהם לאמץ טכנולוגיות מתקדמות. המשתמשים יודעים לזהות את השירותים המספקים להם את החוויה לה הם מצפים, והדבר בא לידי ביטוי בדרך בה נתפס הארגון – כדינאמי ומוביל טכנולוגי, כזה הדואג לשפר את השירות אותו הוא מעניק ללקוחותיו.

המשתמשים סגלו לעצמם את הטכנולוגיות הניידות תוך שהם מצפים לניצול מקסימאלי של יכולות המכשירים ולחוויית שימוש לא פחות ממצוינת. עם מעבר השוק לשליטתם של מספר פלטפורמות ניידות מצומצמות, פתרון עשיר ועמוק עבור כל אחת מהפלטפורמות הללו יהיה נפוץ ובר השגה. היות ובעתיד הנראה באופק, המכשירים הניידים רק ימשיכו להתפתח, והטכנולוגיות שהם יציגו יהפכו מורכבות יותר ויותר, הדרישה לספק למשתמשי הקצה חווית שימוש מצוינת תחייב מתן פתרונות מלאים לחידושים המתפתחים. רק פתרונות המבוססים טכנולוגיות native, שתוכננו מלכתחילה לתמוך בכלל יכולות המכשירים, יצליחו לעמוד באתגרים.

Applicat אשר כקבוצה, צברה ניסיון של עשור באספקת פתרונות ניידים עבור ארגונים וחברות טכנולוגיה, מציגה את Applicat Mobile Platform – פתרון מתקדם להקמת ערוץ ה- mobile הארגוני. Applicat מבינה את החשיבות הרבה של מערכת היחסים הדינאמית בין המשתמש ובין המוצר ולכן שמה דגש מיוחד על חווית המשתמש; Applicat Mobile Platform מאפשרת להעניק ללקוחות הארגון חווית משתמש אולטימטיבית בעלת ערך מוסף גבוה, המבוססת על ממשק ידידותי ונוח לשימוש. הפתרון הינו דינאמי, ניתן להטמעה בזמן קצר, ומאפשר התאמה אופטימאלית לשירותים ולמוצרים של הארגון. עושרו הטכנולוגי של פתרון AMP מבטיח בסיס איתן לאינטגרציה של טכנולוגיות ניידות עתידיות.

בין הפתרונות ניתן למנות את AMPhealth המותאם ללקוחות מתחום שירותי הבריאות; AMPfinance המותאם לארגונים פיננסיים ובנקאיים; AMPinsure המיועד לחברות מתחום הביטוח; AMPutilities המספק פתרונות לארגונים וחברות מסחריות, לניהול מוצרים ושירותים מול לקוחות הקצה, לקוחות פנימיים וספקים.

אירועים קרובים