תוכן שיווקי

לקראת אירוע | RTI נבחרה על ידי סימנס לבניית ממשקים בין מערכות ייצור אנרגיה

הממשקים משולבים הן ברמת הייצור והן לחיבור בין הייצור למערכות IT שונות ● ספקית טכנולוגיות הסביבה הגדולה בעולם בחרה ב-RTI עבור מערכת ה-SCADA אדירת המימדים למערכות הרוח

14/03/2012 15:07

חברת RTI (ר"ת Real-Time Innovations), ספקית מובילה של פתרונות אינטגרציה ויישומי תקשורת מהירים וסקלאבילים למערכות זמן אמת, הכריזה כי חברת סימנס אנרגיה, ספקית פתרונות מקיפים לייצור, שינוע והפצה של אנרגיה, בחרה ב-RTI לצורך סטנדריזציה של הדור הבא של פתרונות אנרגית הרוח שלה. סימנס אנרגיה תתבסס על יישום העברת המסרים של RTI כדי ליצור יכולות הפצת מידע עתירות ביצועים וסקלאביליות, העונות על דרישות מערכת הבקרה ואיסוף הנתונים של אנרגיית רוח.

RTI מיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.

סימנס אנרגיה תפעיל את פתרונות אנרגית הרוח בטווח רחב של סביבות עם שירותי רשתות משתנים – החל מ-LAN ועד לתקשורת לוויינים בפס רחב. RTI תומכת במגוון הרשתות ומבטיחה כי ניתן יהיה להטמיע בצורה חכמה בטורבינות הרוח מגוון רשתות ותשתיות IT, כדי להשיג את הביצועים הטובים ביותר ולהטמיע בהן מערכות עסקיות. בנוסף, המערכת ליצירת סקלאביליות של מערכות מספקת יכולה הרחבה תוך שמירה על הביצועים – כאשר תתווסף אנרגיה נוספת לרשת. תקשורת ה-P2P של RTI קובעת את הסטנדרט עבור ביצועים ואמינות.

יישום תשתית העברת המידע של RTI יכול לנטר ולשלוט במערך של חוות לייצור אנרגיית רוח הכוללות עד ל-500 טורבינות. מאפייני הממסרים בזמן אמת וה-QoS של הפתרון, מאפשרים לסימנס לנהל חריגות בפעילות חוות הרוח, ולשמור על אחידות בביצועים ובשחיקה. בנוסף, היכולת של RTI להשתלב בצורה חלקה במערכות אחרות, כולל יישומים עסקיים, תאפשר לסימנס לנטר מרחוק ולטפל בבעיות בתפעול חוות הרוח. תשתית זו מאפשרת ל Siemens לחבר בין עולמות הייצור לעולמות ה IT ע"י התחברות לתשתיות IT קיימות כגון ESB’s או DB’s.

"היכולת למקסם יעילות, לזהות במהירות בעיות, ולהימנע מבעיות אחזקה, יכולה להיות גורם להצלחה או לכשלון של עסקים", אמר קורה שאקר, סמנכ"ל סחר ב-RTI. "עם RTI, הלקוחות שלנו יכולים לבצע הרחבה מאסיבית של תשתית יישומי הטורבינות שלהם, על ידי הטמעה של מספר רשתות ומערכות משנה בצורה אמינה".

אודות פתרונות RTI ניתן לשמוע מפי מומחי RTI  העולמית בכנס הלקוחות אותו מקיימת חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס ב-26.3

לפרטים נוספים והרשמה

אירועים קרובים