תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מאניש גואל, מס' 3 ב-NetApp והאחראי על פיתוח מוצרים, בדרכו לישראל

במהלך ביקורו ייפגש גואל בישראל עם סטארט אפים ישראליים בתחום האחסון וישמע מלקוחות בישראל על הצרכים הנוכחיים בתחום האחסון ● גואל יגיע לכנס השנתי של NetApp תחת השם "החלטות חכמות מבוססות על NetApp"

14/03/2012 15:14

חברת NetApp תקיים את כנס הלקוחות שלה תחת הסלוגן "החלטות חכמות מבוססות על NetApp". השנה יתארח בכנס מספר 3 ב-NetApp העולמית – מאניש גואל, Executive VP Products ב-NetApp, מי שאחראי על כיווני הפיתוח של פתרונות NetApp.

זהו ביקורו הראשון של מאניש גואל בישראל. במהלך הביקור הוא ייפגש בישראל עם סטארט אפים ישראליים בתחום האחסון וישמע מלקוחות בישראל על הצרכים הנוכחיים בתחום. כמו כן ייפגש עם צוות מרכז הפיתוח של NetApp בישראל, אשר פועל תחת ניהולו.

כנס "החלטות חכמות מבוססות על NetApp" יתקיים בתאריך ה-15 למרץ 2011 באבניו, קריית שדות התעופה. לכנס יגיעו מעל ל-700 בכירים במשק הישראלי שישמעו הרצאות על הנושאים הנמצאים על סדר יומם של מנהלי מערכות מידע ומנהלי תשתיות בארגון: יעילות ה-IT, מיחשוב ענן, התמודדות עם הביג דאטה, וירטואליזציה ועוד. בכנס תיחשף לראשונה מערכת ההפעלה Data OnTap 8.1 החדשה של NetApp. הרצאת האורח תהיה של תת אלוף במיל. יאיר כהן שידבר על סייבר מרחב הלחימה החמישי.

בכנס נותנות חסות חברות המשתפות פעולה עם NetApp ושותפים מקומיים כגון: VMware, סיסקו, ברוקייד, סיטריקס, !We, אנקור, הראל, טלדור, אמת מחשוב וגלאסהאוס.

לדברי שלומי פרייס, מנכ"ל NetApp ישראל, "אנו שמחים על בואו של מאניש גואל בישראל. מניש אחראי בחברה על התווית אסטרטגיית המוצרים וכיווני הפיתוח של הפתרונות בחברה בכל היחידות העסקיות. בישראל הוא ייפגש עם לקוחותינו וישמע מן הלקוחות בישראל, הנחשבים לחדשניים על האתגרים והקשיים בתחום התשתיות והאחסון כיום, במטרה ללמוד ולהכיר. במקביל ייפגש עם סטארט אפים מעניינים בתחום, המפתחים פתרונות משלימים לפתרונות של NetApp וכן עם מרכז הפיתוח של NetApp בתל אביב".

אירועים קרובים