iPass חתמה הסכם עם צ'יינה טלקום: הלקוחות הישראליים יוכלו ליהנות משירותי החברה גם בסין

אורן שפי, מנכ"ל קבוצת אורנוס - נציגת iPass בישראל: "בעידן בו העסקים עם סין הולכים ומתרחבים, פתרון זה יוכל לשמש אנשי עסקים סיניים ואנשי עסקים מרחבי העולם המגיעים לסין למטרות עסקיות"

חברת iPass, המספקת שירותי ניידות לארגונים ומיוצגת בישראל על ידי קבוצת אורנוס, הודיעה על חתימת הסכם לשיתוף פעולה עם ענקית הטלקום הסינית, צ'יינה טלקום (China Telecom), המשרתת מעל 200 מיליון מנויים בסין. כעת יוכלו מנויי צ'יינה טלקום ליהנות משירותי iPass בסין ומנויי iPass בשאר העולם, לרבות בישראל, יוכלו לקבל את שירותי החברה בסין.

השירות של iPass מאפשר לעובדים ניידים, הנמצאים בנסיעות עסקים בחו"ל, להתחבר לאינטרנט ולגלוש במגוון רחב של יעדים הפזורים ברחבי העולם. כך, מאפשר השירות חיבור מכל מקום בעולם, ללא עלויות ה-roaming של ספקיות הסלולר וללא הצורך לשלם לכמה ספקי שירות בנפרד.

"צ'יינה טלקום משקיעה משאבים רבים בפתרונות Wi-Fi, לאחר שהבינה את הערך המוסף שטכנולוגיה זו מביאה לרשתות סלולריות בהעלאת הצעת הערך שלהן אל מול הלקוח", אמר סטיב ליווינגסטון, סמנכ"ל בכיר לפיתוח ספקי שירותים ב-iPass.

אורן שפי, מנכ"ל קבוצת אורנוס: "ההסכם של iPass עם צ'יינה טלקום הוא אחד ההסכמים הרחבים ביותר שחתמה החברה עם ספקיות תקשורת סלולרית בעולם. שיתוף פעולה זה ירחיב את הרשת הגלובלית של נקודות Wi-Fi למשתמשי iPass. בעידן בו העסקים עם סין הולכים ומתרחבים, פתרון זה יוכל לשמש אנשי עסקים סיניים ואנשי עסקים מרחבי העולם המגיעים לסין למטרות עסקיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים