ה-FTC פתחה בחקירה נגד גוגל

רשות הסחר הפדראלית האמריקנית חושדת שגוגל הפירה חוקים להגבלים עסקיים ● הרשות שלחה דרישות לקבלות מידע, במסגרת חקירה שנפתחה בעקבות האשמות על כך שבגוגל מנצלים את המונופול של החברה בתחום החיפוש על מנת לקדם שירותים אחרים

ברשויות של ארצות הברית החלו לחקור הפרות אפשריות של החוקים להגבלים עסקיים על ידי גוגל (Google) – מסרו שני מקורות יודעי דבר לסוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg). בין השאר, פנו החוקרים לאפל (Apple) וביקשו לברר כיצד שולב מנוע החיפוש של גוגל במכשירי iPhone ובמחשבי iPad.

ברשות הסחר הפדראלית (FTC) של ארצות הברית שלחו דרישות לקבלות מידע, במסגרת חקירה שנפתחה בעקבות האשמות על כך שבגוגל מנצלים את המונופול של החברה בתחום החיפוש על מנת לקדם שירותים אחרים. על פי הדיווח של בלומברג, צווים דומים נשלחו גם ליצרניות נוספות של מכשירים ניידים ולחברות סלולר.

הצווים מתייחסים למגעים שנוהלו בשנת 2010 בין החברות אפל ומיקרוסופט (Microsoft), ביחס לאפשרות שמנוע החיפוש בינג (Bing) יחליף את זה של גוגל כמנוע שמוגדר כברירת מחדל במכשירי iPhone. אנשי אפל פנו לגוגל וסיכמו עמם על חלוקת ההכנסות מפרסום בתוצאות החיפוש.

דוברת FTC סירבה להגיב. לא ניתן היה לקבל תגובה מגוגל ומאפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים