הולנד: נדחתה בקשתה של סמסונג לאסור על שיווק מוצרי אפל

בית משפט בהאג דחה את בקשתה של החברה הקוריאנית לאסור על שיווק מכשירי iPhone ומחשבי iPad בהולנד, בשל הפרה של זכויותיה בפטנטים על טכנולוגיות שקשורות לדור שלישי ● "אנו נוסיף לקיים את המחויבות שלנו להציע רישיונות לשימוש בטכנולוגיה בתנאים הוגנים וסבירים", נמסר מסמסונג

בית המשפט בהולנד דחה את בקשתה של סמסונג (Samsung) לאסור על שיווק של מוצרי אפל (Apple) – מכשירי iPhone ומחשבי iPad, בשל הפרה של זכויותיה בפטנטים על טכנולוגיות שקשורות לדור שלישי. עם זאת, התיר בית המשפט לסמסונג לתבוע פיצויים בגין השימוש בשבבים של אינטל (Intel).

בעקבות פסק הדין, יכולה סמסונג לרשום לעצמה הישג מסוים בקרבות הפטנטים שמנהלות שתי יצרניות הסמארטפונים המובילות. "פסק הדין מספק לסמסונג בסיס משפטי להמשך המאבק להגנה על הקניין הרוחני שלה. אנו נוסיף לקיים את המחויבות שלנו להציע רישיונות לשימוש בטכנולוגיה בתנאים הוגנים וסבירים", נמסר מסמסונג.

בסך הכל מתנהלים כיום בין שתי החברות דיונים בכ-30 תביעות שהוגשו לבתי משפט בעשר מדינות. זאת, מאז הגישה אפל בחודש אפריל האחרון את התביעה הראשונה כנגד סמסונג, בטענה שהחברה הקוריאנית "חיקתה בצורה בוטה" את מוצריה של החברה האמריקנית.

סמסונג, מצידה, הגישה תביעות נגדיות בטענה שאפל הפרה את זכויותיה בפטנטים ומסרבת לשלם תמלוגים. בתוך כך, מנהלת אפל מערכה משפטית נפרדת כנגד יצרניות אחרות של טלפונים חכמים על בסיס מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל (Google), ובהן סמסונג, מוטורולה (Motorola) ו-HTC.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים