לא מתייאשים: חברה נוספת תנסה להציע בובה בדמותו של סטיב ג'ובס

הבובה, העונה לשם iCEO, תצא במהדורה מוגבלת של 1,200 יחידות ובמחיר של 60 דולרים, כאשר היצרנית התחייבה לתרום 10% מההכנסות לאגודה האמריקנית למלחמה בסרטן ● ניסיונות קודמים לעשות שימוש בדמותו של ג'ובס בעודו בחיים, נתקלו כזכור בתגובה משפטית נחרצת מצד אפל ● כעת נותר לראות אם מדיניות זו השתנתה לאחר מותו

בובה חדשה בשם iCEO, שמציגה דמיון ניכר למייסד אפל (Apple) המנוח, סטיב ג'ובס, תוצע בקרוב למכירה. הבובה, שמתנשאת לגובה של 40 ס"מ, מוצעת במהדורה מוגבלת של 1,200 יחידות ובמחיר של 60 דולרים, כאשר היצרנית התחייבה לתרום 10% מההכנסות לאגודה האמריקנית למלחמה בסרטן.

מאחורי המוצר החדש עומדת חברת Throwboy, שמציעה, בין היתר, כריות עם מיתוג של פייסבוק (Facebook) וכיתובים מעולם המסרים המיידיים, כמו OMG WTF. בדף המוצר לא מוזכר אמנם השם המפורש של ג'ובס, אך השיער האפור, הגולף השחור, זיפי הזקן, הג'ינס הכחול והמשקפיים העגולים – אינם מותירים מקום לספק.

כזכור, ניסיונות קודמים לעשות שימוש בדמותו של ג'ובס בעודו בחיים, נתקלו בתגובה משפטית נחרצת מצד אפל, והיזמים נאלצו לוותר מיד על הרעיון. כעת נותר לראות אם מדיניות זו השתנתה לאחר מותו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רני רוגל

    בובה של סטיב ג'ובס? אתם בטוחים שזו לא בובה של אהוד ברק ביום לא מגולח?

אירועים קרובים