BMC ומטריקס ינהלו את מערך המיחשוב של צים; ההיקף: מיליוני שקלים

המערכת צפויה לסייע לשקיפות בניהול שירותי ה-IT של צים, תוך שיפור זמינות השירותים העסקיים וצמצום זמני תקלות המיחשוב ● כמו כן, היא תשמש את ארגון מערכות המידע של החברה, המונה עשרות אנשים, החל ממנהלי האגפים דרך צוותי התשתיות והיישומים וכלה בצוותי התקשורת והאינטרנט הארגוניים

BMC תטמיע מערכת לניהול מערך המיחשוב של צים, בפרויקט שיבוצע בשיתוף עם מטריקס (Matrix). היקפו של הפרויקט מוערך במיליוני שקלים והשלב הראשון שלו צפוי להסתיים עוד ברבעון הנוכחי.

המערכת צפויה לסייע לשקיפות בניהול שירותי ה-IT של צים, תוך שיפור זמינות השירותים העסקיים וצמצום זמני תקלות המיחשוב. כמו כן, היא תשמש את ארגון מערכות המידע של החברה, המונה עשרות אנשים, החל ממנהלי האגפים דרך צוותי התשתיות והיישומים וכלה בצוותי התקשורת והאינטרנט הארגוניים. המערכת תאפשר למחלקת המיחשוב של צים לנהל את כל השירותים העסקיים במרוכז ובכך לשפר את זמינותם. עוד היא תאפשר לה לבצע בקלות את ניהול ותחזוקת מערכות המיחשוב ואת ניהול השינויים, וכן אוטומציה מלאה בניהול הדטה סנטר של הארגון.

הפתרון מבוסס על סוויטת ה-BSM של BMC ומספק פתרון לארגון ה-IT של צים תוך התמקדות בשירותים העסקיים הנסמכים על זמינות תשתיות ה-IT. כמו כן, כולל הפרויקט את מוצרי השליטה והבקרה של BMC, שצפויים לייעל את עבודות התפעול והתחזוקה באמצעות הגדרת ספי התרעה על תקלות באופן דינמי, לפי התנהגות המערכות, תוך מתן יכולות קורלציה בין תקלות. בנוסף, הוא מספק מענה לניהול ויישום תהליך ההתאוששות מאסון(DR) , שנמצא בתהליכי הקמה בפרויקט הקונסולידציה של צים, תוך חיבור בין כל פתרונות ה-DR השונים המשולבים בארגון, באמצעות כלי האוטומציה לדטה סנטר של BMC.

המידע מוצג על גבי דש-בורד מרכזי המציג השפעה על שירותים עסקיים (ניהול מנגנון אירועים מרכזי ונתוני ביצועים במקום אחד). בנוסף, פתרון ה ProactiveNet יספק מענה לניטור חווית משתמש. המוצר מתממשק לפתרונות ה-ITSM של BMC מבוססי Remedy, כגון: Service Desk, אשר מוטמע כבר בצים, וכן מערכות Change Management ו- Asset Management, שיוטמעו במסגרת הפרויקט.

דודי אבני, סמנכ"ל מערכות מידע בצים, אמר ש-"לפרויקט מספר שלבים ואני משוכנע, כי נעמוד באתגרים שלו והוא ימומש באופן איכותי, בלוח הזמנים הנדרש".

לדברי יורם אלול, מנהל אזור ישראל ותורכיה ב-BMC, "המערכת החדשה מעניקה לצים קפיצת מדרגה משמעותית לתהליכי ההתייעלות והחיסכון שמנוהלים בה. כמו כן, היא תאפשר ניהול שקוף ואת חיבורם של הצרכים העסקיים של הנהלת החברה עם צרכי גוף ה-IT שלה".

יגאל שחק, מנהל פעילות BMC במטריקס, אמר ש-"מדובר בפתרון מלא ומקיף לצים, הכולל רישוי, תמיכה, ארכיטקטורה, יישום פרויקט והדרכה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים