החלה המכירה של ה-iPad החדש; המחיר בישראל: החל מ-2,349 שקלים

קצת יותר משבוע אחרי ההכרזה החלה אפל למכור בסוף השבוע את ה-New iPad ב-10 מדינות ברחבי העולם, בהן ארצות הברית, בריטניה והונג-קונג ● אלפי אנשים עמדו שעות בתורים ארוכים בכדי להיות הראשונים שישימו את ידיהם על המכשיר החדש ● עדיין איך תאריך הפצה רשמי בישראל, אולם מ-iDigital נמסר, כי המכשיר יתחיל להיות משווק בארץ בעוד מספר שבועות

תשעה ימים לאחר ההכרזה בסן פרנסיסקו, אפל (Apple) החלה ביום ו' למכור את ה-iPad החדש – The new iPad ב-10 מדינות, וביניהן ארצות הברית, קנדה, בריטניה, גרמניה והונג-קונג. כמובטח, המכירה החלה ב-8 בבוקר ב-10 מדינות שונות, ובשבוע הבא יושק הטאבלט במדינות נוספות. iDigital, המפיצה של מוצרי אפל (Apple) בארץ, לא מסרה מתי בדיוק תחל הפצת המכשיר החדש בישראל, אולם מסרה שזה יקרה בתוך מספר שבועות.

עם זאת, iDigital פרסמה את המחירים הצפויים של ה-iPad החדש בארץ. מכשיר מדגם Wi-Fi 16 צפוי לעלות 2,349 שקלים; Wi-Fi 32 יעלה 2,799 שקלים; מחירו של Wi-Fi 64 יעמוד על 3,299 שקלים. Wi-Fi 3G 16 יעלה 2,949 שקלים; Wi-Fi 3G 32 יעלה 3,499 שקלים; ומחירו של Wi-Fi 3G 64 יעמוד על 3,899 שקלים. כמו כן, החברה הוזילה את מחיריהם של דגמי ה-iPad 2 השונים ב-400 שקלים בממוצע.

ה-iPad החדש זכה להשקה חלקה, כפי שאופייני למוצרי אפל, עם תורים משתרכים מחוץ לחנויות ואלפים שמנסים להיות הראשונים לקנות את המוצר. הדגם האחרון של ה-iPad מצויד במסך Retina חדש עם יותר מ-3.1 מיליון פיקסלים, מצלמה חדשה באיכות 5 מגה-פיקסל ומעבד A5x דו-ליבתי עם עיבוד גרפי ארבע-ליבתי.

ההשקה לפני יותר משבוע שמה קץ לאלפי השמועות שהסתובבו ברשת באשר לחומרת ה-iPad ומראהו, ואף כמה שמועות באשר לגרסת iOS חדשה. רובן הצליחו לנחש במדויק מה יציע ה-iPad החדש, אך לא הצליחו לנחש את שמו.

המכשיר החדש אזל להזמנה מוקדמת בתוך פחות משלושה ימים, ומי שיזמין אחד כעת מהאתר הרשמי של אפל ייאלץ לחכות בין שבועיים לחמישה שבועות בכדי להניח אצבעותיו על מסך ה-Retina החדש. אנליסטים מצפים שאפל תמכור היום כמיליון מכשירי iPad חדשים – ספתח די מרשים בהתחשב במוצר שנמצא פחות משנתיים בשוק.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ivg star

    אני חושב שהאייפד החדש יגיע לidigital ב13,04.

אירועים קרובים