רשות הסחר האמריקנית חוקרת האם גוגל הטעתה משתמשים כששתלה קבצי Cookie בדפדפנים

הרשות בודקת האם החברה שתלה את הקבצים כדי לאפשר פרסום ממוקד למשתמשי ספארי ● בגוגל טוענים, כי מקור הבעיה בדפדפן של אפל וכי היא נוצרה כאשר אנשי גוגל יצרו ערוץ תקשורת זמני כדי לבדוק אם המשתמשים רשומים לשירותיה ואם הם ביקשו שלא לקבל פרסום מותאם אישית ● כך או כך, מגוגל נמסר, כי הקבצים כבר הוסרו

רשות הסחר הפדרלית של ארצות הברית (FTC) בודקת בימים אלה האם גוגל (Google) הטעתה את המשתמשים כאשר שתלה קבצי Cookie בדפדפני ספארי (Safari) של אפל (Apple), מבלי לקבל את הסכמתם – כך עולה מידיעה שפרסמה סוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg).

מקורות שעמם שוחחו כתבי בלומברג ציינו, כי ברשות בודקים אם קבצי ה-Cookie אפשרו לגוגל למקד פרסום למשתמשי ספארי והאם היא הפרה בכך התחייבויות שונות לרשויות.

גוגל מסרה בתגובה, כי היא יצרה ערוץ תקשורת זמני בין דפדפן ספארי לבין שרתי גוגל, על מנת לבדוק אם משתמשי ספארי רשומים לשירותים שונים של החברה ואם הם ביקשו שלא לקבל פרסום מותאם אישית או שירותים אחרים. אולם, על פי החברה, בעקבות היצירה של ערוץ התקשורת הזמני אפשר תפקוד מסוים של ספארי לשתול קבצי Cookie במחשבי המשתמשים.

עוד מסרה ענקית החיפוש, כי "נשתף פעולה עם כל גורם רשמי". גוגל ציינה שקבצי ה-Cookie שמשמשים לפרסום כבר הוסרו מדפדפני ספארי.
לא ניתן היה לקבל תגובה מה-FTC.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים