תוכן שיווקי

חוקרי אוניברסיטת קורנל מעניקים ציון גבוה לאחסון של רד האט

האוניברסיטה המובילה בוחרת ב-Red Hat Storage Appliance עבור אחסון בזמינות גבוהה וסקלאביליות רבה לפרויקטי מחקר עתירי-נתונים כולל רצףDNA

19/03/2012 15:17
רד-האט

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח (מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של רד האט בישראל), הודיעה כי המוסד לטכנולוגיות ביוטכנולוגיה ומדעי החיים באוניברסיטת קורנל (Cornell University), משתמשת בטכנולוגיית Red Hat Storage, לשעבר Gluster, לניהול פרויקטי מחקר עתירי נתונים.

עם Software Appliance Red Hat Storage נהנית המחלקה מאחסון חסכוני ויעיל, עתיר זמינות ויכולת התרחבות, ומשתמשת בו עבור פרויקטים כמו רצף DNA.

יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, תורכיה, יוון וקפריסין, אומר כי פתרון האחסון של רד האט סיפק לאוניברסיטה גמישות ואמינות, שאפשרו למוסד להשיג את הגידול הנדרש להמשך תוכניות המחקר שלו תוך הגדלת פרודוקטיביות חוקרים הודות לזמינות הגבוהה של הנתונים. "המוסד לטכנולוגיות ביוטכנולוגיה ומדעי החיים מצרף יחד קבוצה מגוונת של מדענים באוניברסיטה המבצעים מחקר בביולוגיה ובמדעי הפיזיקה, הנדסה ומחשוב, אשר מייצר כמויות עצומות של נתונים", אומר ליבוביץ.

המוסד, המייצר בין 15 ל- 20 טרה-בייט של אחסון בחודש, דרש פתרון לאספקת יכולות התרחבות אלסטיות, תוך שמירה על זמינות גבוהה ויכולת לטפל בכמויות גדולות של נתונים בכל זמן נתון. לפני השימוש באחסון של רד האט, הגיעו מערכות הקבצים הסטנדרטיות של המוסד ל- 8 ו- 16 טרה-בייט לשרת, מה שדרש סביבות עבודה משמעותיות.

היה צורך בפתרון אחסון שיאפשר גישה לכל הנתונים בכל שרת.  לכן היה דרוש מרחב שם (namespace) גלובלי. בנוסף, כפתרון תוכנה-בלבד, Red Hat Storage הוסיף במהירות ערך לתשתית הקיימת של קורנל.

"תמיד התעניינו ברעיון של פתרון אחסון scale-out, אך מעולם לא יכולנו להטמיע אותו בגלל העלות", אמר ג'יימס ואנאי, מנהל IT של המוסד בקורנל. "עם Red Hat Storage יכולנו להימנע מעלויות גבוהות עם פתרון תוכנה חסכוני, תך שמירה על התשתית הקיימת שלנו. הוא מאפשר לנו להתרחב בקלות וזמינות, בלי לפגוע בביצועי המערכת שלנו".

עם Software Appliance Red Hat Storage הצליח המוסד לביוטכנולוגיה ומדעי החיים בקורנל, לשמר את הטכנולוגיה בדיסקים הקיימים שלו, להימנע מעלויות גבוהות של פריסת שרתים נוספים וחומרת אחסון.

עם יכולות ההתרחבות האלסטית המסופקות ע"י Red Hat Storage, ביטל המוסד את המגבלות והבעייתיות  של הניסיון לנהל נתונים בלתי-מובנים (unstrctured).

"בקורנל ניצו בפני אתגר עצום. הם היו צריכים זמינות גבוהה וסקלאביליות בלי שימוש בחלק גדול מתקציב ה- IT  שלהם", אומר יניב ליבוביץ. " Red Hat Storage סיפק את הגישה הדרושה לחוקרים לזמינות נתונים, ואת הסקלאביליות לעמוד בגידול בנתונים עם עלות העונה לצרכים העסקיים".

Software Appliance Red Hat Storage מאפשר לארגונים לפרוס אחסון באותה דרך שהם פורסים היום מחשוב – כמאגר קומודיטי וירטואלי עם גידול לפי דרישה, תוך שיפור כלכלת אחסון. בשילוב עם משאבי מחשוב ואחסון קומודיטי לפי בחירת הלקוח, Red Hat Storage יכול לגדול לקיבולת של פטה-בייטים ולתפוקה של גיגה-בייטים לשנייה, בעלות נמוכה יותר מאשר מערכות קנייניות.

Red Hat Storage מציע זמינות גבוהה עם שכפול N-way הן בתוך והן בין מרכזי נתונים ציבוריים ופרטיים. ניתן לפרוס Software Appliance Red Hat Storage הן באתר (כהתקן וירטואלי או התקן תוכנה bare-metal) ובעננים ציבוריים כמו Amazon Web Services.

למידע נוסף על רד האט

אירועים קרובים