תוכן שיווקי

סלע מכריזה על השקת אתר חדשני בטכנולוגיית HTML 5 – מהראשונים מסוגם

19/03/2012 15:28

סלע גאה להודיע על העלאה לאוויר של אתר האינטרנט הבינלאומי של החברה. האתר מקנה חוויה אינטראקטיבית, ומאפשר למשתמשים לסייר וירטואלית במשרדים הבינלאומיים של סלע. בדומה למשחק מחשב, המשתמשים יכולים לגלות את החדרים ואת המשרדים של סלע. המסייר יכול לבקר את המומחים במשרדיהם, להיכנס לשיעורים באודיטוריום, לבחון את מוצרי החברה, לצפות בשידורים באינטרנט ולסייר בספריות הקורסים.

"רצינו באמצעות האתר הזה להעניק לקהל חוויה טבעית ומרגשת. כגוף המעסיק את המומחים המובילים בעולם בתחום הטכנולוגיה, יש לנו שפע של מידע, שהיה מוסתר ולא נגיש", אמר קרו סגל – נשיא קבוצת סלע. "בנוסף, אנו רואים בזה פלטפורמה ללקוחות ולשותפים שלנו, לצורך אינטראקציה מתמדת איתנו ועם מגוון המומחים שלנו".

הפורטל בנוי באמצעות התקן החדשני HTML5, המאפשר חווית מולטימדיה עשירה לא רק במחשבים שולחניים אלא גם בסמארטפונים ואייפדים. האתר מהווה פריצת דרך טכנולוגית, בכך שהוא אינו מחייב להתקין אפליקציות כדי להנות מהמולטימדיה. האתר מספק סביבה וירטואלית – הן על גבי מחבים שולחניים והן על גבי מכשירים עם מסכי מגע, בעלי פונקציונליות חדשה כגון סריקות אצבע. לאתר תמיכה מלאה ל-IE10, פיירפוקס 11, כרום 16+ וספארי.

"האתר משתמש בחשיבה ובכלים החדשניים ביותר, כולל HTML5, CSS3, וידאו, אנימציות, גרפיקה משוכללת ואפקטים מיוחדים על מנת לחזק את חוויית משתמש-הקצה ולהציג את יכולתנו", אמר דוד בסה, מנכ"ל קבוצת סלע. "רצינו להציג את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק ולעזור ללקוחות שלנו לראות ולחוות את כל מה שאפשרי כיום".

משרדיה של סלע נמצאים בכל רחבי העולם, ולכן האתר מהווה פלטפורמה מיוחדת במינה, המקשרת את הלקוחות של סלע ברחבי העולם לתוך חוויה משמעותית ורלוונטית עבור מבקרי האתר, ועוזרת לחברות למצוא ולגשת למידע שימושי, ולהגיע להחלטות טכנולוגיות טובות יותר.

אירועים קרובים