אינטרנט בינת ביצעה פרויקט אירוח שרתים ומערכות קריטיות במכון ויצמן; ההיקף: חצי מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט בוצעו בנוסף קישור למרכז החישובים של המכון וחיבור לאינטרנט ● המערכות הוטמעו בחוות השרתים התת-קרקעית של אינטרנט בינת, הכוללת מערכות חשמל, מיזוג אוויר ותשתיות תקשורת מגובות ושרידות ● צוות ה-IT של מכון ויצמן ביצע במסגרת הפרויקט שכפול של חלק מהמערכות הקריטיות המשמשות אותו

אינטרנט בינת, מקבוצת רד בינת, ביצעה פרויקט לאירוח שרתים ומערכות קריטיות במכון ויצמן למדע, כחלק מפרויקט ה-DRP של המכון. ההיקף מוערך בחצי מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט רכש מכון ויצמן שירותי אירוח, קישור למרכז החישובים שלו וחיבור לאינטרנט. המערכות הוטמעו בחוות השרתים התת-קרקעית של אינטרנט בינת, הכוללת מערכות חשמל, מיזוג אוויר ותשתיות תקשורת מגובות ושרידות. מאינטרנט בינת נמסר, כי בכך נחסכה למכון ויצמן ההשקעה בהקמת אתר גיבוי חלופי שעלות הקמתו והתחזוקה שלו מסתכמת במיליוני שקלים.

צוות ה-IT של מכון ויצמן ביצע במסגרת הפרויקט שכפול של חלק מהמערכות הקריטיות המשמשות אותו, באופן המבטיח שרידות מלאה ורציפות העבודה במקרה של כשל מערכתי.

עופר אהרנסון, ראש ענף תשתיות מיחשוב במכון ויצמן, אמר ש-"בפרויקט ה-DRP היה חשוב לנו לבנות תשתית שיכולה לגדול ולהתרחב במודל אירוח אצל ספק אירוח שרתים, להגדלת יכולת ההתאוששות שלנו ליישומים קריטיים למכון ביישום רב-שלבי".

לדברי שמוליק הבר, מנכ"ל אינטרנט בינת, "מכון ויצמן נדרש לשמור על רמת זמינות ושרידות גבוהות ועל המשכיות העבודה במקרה של פגיעה במערכות המידע או במכון. תשתית ה-DR שהטמענו תאפשר זאת בבטחה. שירותי האירוח שלנו כוללים מרכז מידע מאובטח המאויש על-ידי צוות מקצועי המנטר את מערכות הגיבוי של הלקוחות 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים