שרון ספנס, גוד: "MDM רגיל עושה את עבודתו רק בניהול המכשירים – ולא באבטחת המידע הארגוני"

"כולם רוצים להסתובב עם טלפונים חכמים, אך נופלים בקלות למלכודות של האקרים", אמרה ספנס, מנהלת מכירות לאזור EMEA בחברה ● לדבריה, "אבטחת מידע היא ההיבט החשוב ביותר בעולם הנייד"

"כיום כולם רוצים להסתובב עם טלפונים חכמים, אך נופלים בקלות למלכודות של האקרים. בגלל זה, המידע חשוף ודרך מכשיר שנגנב או אבד ניתן להגיע לארגון ולהוציא ממנו מידע יקר ערך. לכן, אבטחת מידע הפכה להיות ההיבט החשוב ביותר בעולם הנייד", כך אמרה שרון ספנס, מנהלת מכירות לאזור EMEA (ר"ת אירופה, אפריקה והמזרח התיכון) בחברת גוד (Good Technology).

גוד מיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן. ספנס דיברה בכנס Mobility2012 שנערך שלשום (א') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. לכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו מאות מקצוענים בתחום פיתוח יישומים לרכיבים ניידים בארגונים. הנחה אותו פלי הנמר, יזם ונשיא הקבוצה.

ספנס ציינה שגוד פיתחה יישום למובייל שמפריד בין הנתונים העסקיים לפרטיים במכשירים הניידים. היא אמרה, כי הפתרון, Good for Enterprise, מיועד לארגונים עסקיים, תומך בחלונות פון (Windows Phone), מכשירים מבוססי אנדרואיד (Android) ו-iOS , "ומספק פתרון אבטחת מידע וניהול ברמות הגבוהות ביותר".

לדבריה, "מדובר בפתרון היחיד שלא מצריך פתיחה של חוקי פיירוול לתוך הארגון. הוא יוצר הפרדה מלאה בין המידע העסקי לזה הפרטי, כשהמידע העסקי שמור ב-'מיכל' מאובטח, גם בתווך, ואינו דורש סיסמה לטובת כניסה לחומרים הפרטיים של המשתמש".

"MDM (ר"ת ניהול רכיבים ניידים) רגיל של חברות רבות עושה את עבודתו, אך אינו מצליח לאבטח את המידע הארגוני, אלא רק לנהל את המכשירים", הוסיפה.

היא ציינה, כי "הבנו את הצורך בתמיכה מלאה בעברית ואנחנו עובדים על מנת לשפר את הפתרון". לדברי ספנס, "הפתרון מספק למשתמש את כל היישומים הארגוניים. יש לו דפדפן מאובטח ומסמכים מאובטחים אותם ניתן לערוך בכל עת ומכל מקום, ללא צורך בהתחברות ב-VPN".

ספנס סיכמה באמרה, כי ההפרדה בין סוגי המידע – העסקי והפרטי – "היא מוחלטת, ואם המכשיר נגנב או אובד, ניתן למחוק מרחוק את המידע העסקי בלבד, ולא את הפרטי. כך, ה-IT לא נדרש לטפל בבעיות הקשורות לשימוש הפרטי של העובד בנייד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים