אפל: מאז ההשקה מכרנו שלושה מיליון יחידות של מחשבי ה-iPad החדשים

החברה מכרה את שלושה מיליון היחידות הללו בסוף שבוע אחד בלבד ● הנתון לא כולל את היחידות שהוזמנו מראש עוד לפני ההשקה ● טים קוק, מנכ"ל אפל: "זה היה סוף שבוע של שבירת שיאים"

אפל (Apple) הודיעה אתמול (ב'), כי מאז ההשקה הרשמית ותחילת המכירה של מחשבי ה-iPad החדשים, ביום ו' האחרון, היא מכרה שלושה מיליון יחידות ממנו. נתון זה אינו כולל את היחידות שנמכרו מראש, מאז ההכרזה על הדור החדש של מחשבי הלוח ועד המועד שבו החלה המכירה שלהם.

"מחשבי ה-iPad החדשים הם להיט – זו הייתה ההשקה המוצלחת ביותר של מחשבי iPad עד כה", אמר פיליפ שילר, סגן נשיא עולמי לשיווק באפל.

במסיבת עיתונאים שערכה החברה אתמול לרגל ההודעה על חלוקת הדיבידנד והתוכנית לרכישה מחדש של מניות השיב טים קוק, המנכ"ל, על שאלה בדבר הצלחת המכירות של מחשבי ה-iPad החדשים במילים "זה היה סוף שבוע של שבירת שיאים".

כדי להציב את הנתונים בפרופורציות: בסוף השבוע שבו הושקו מכשירי iPhone 4S החדשים – המוצר הנמכר ביותר של אפל – נמכרו ארבעה מיליון יחידות, לא כולל יחידות שהוזמנו מראש. ב- 24 השעות הראשונות שלאחר ההשקה נמכרו מיליון יחידות. לגבי ההשקה של מחשבי iPad 2 לא פורסמו נתונים ביחס לסוף השבוע הראשון, אך ב-24 השעות הראשונות נמכרו 300 אלף יחידות.

מאז שהושקו מחשבי iPad מהדור הראשון, ב-2010, מכרה אפל 58 מיליון יחידות של הטאבלטים מתוצרתה. נתון זה כולל את שלושה מיליון היחידות שנמכרו בסוף השבוע האחרון. ברבעון שהסתיים בדצמבר – הרבעון האחרון שלגביו פורסמו דו"חות – מכרה אפל 15.43 מיליון יחידות של מחשבי iPad.

בסוף השבוע הקרוב מתוכננת ההשקה של מחשבי הלוח החדשים ב-24 מדינות נוספות. זאת, על אף שמי שמזמיו כיום מחשב iPad מהדור החדש נאלץ להמתין בין שבועיים לשלושה שבועות עד שיקבל את הזמנתו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים