פאנטקטיקס הישראלית תשיק משחק פייסבוק לסרט "משחקי רעב"

המשחק, שעל פי ההערכות צפוי למשוך כ-20 מיליון משתמשים מרחבי העולם, יתבסס על סדרת הספרים המפורסמת של סוזן קולינס ● הסרט החדש, שיעלה לאקרנים בישראל במקביל לארה"ב, צפוי להיות אחד משוברי הקופות הבולטים של שנת 2012, וצבר כבר למעלה מ-2.5 מיליון חברים בעמוד הפייסבוק

פאנטקטיקס (Funtactix) של קרן JVP תשיק מחרתיים (ה') משחק פייסבוק (Facebook) לסרט "משחקי רעב" (The Hunger Games). המשחק החדש, שעל פי ההערכות צפוי למשוך כ-20 מיליון משתמשים מרחבי העולם, יפנה בעיקר למעריצי סדרת הספרים, עליה מבוסס הסרט, ויאפשר להם לשחק יחד עם חבריהם בעולם וירטואלי המבוסס כולו על הדמויות והסצנות מהספרים.

הסרט החדש, שיעלה לאקרנים בישראל במקביל לארה"ב, צפוי להיות אחד משוברי הקופות הבולטים של שנת 2012, וצבר כבר למעלה מ-2.5 מיליון חברים בעמוד הפייסבוק.

זהו המשחק השלישי שמשיקה פאנטקטיקס יחד עם סרטים הוליוודים מצליחים: לפני כחודשיים הושק משחק הפייסבוק שפיתחה עבור "משימה בלתי אפשרית 4" בכיכובו של טום קרוז, וקדם לו משחק שפותח לסרט "Rango", שדובב על ידי ג'וני דפ.

"משחקי רעב" יתבסס, כאמור, על ספרי ההרפתקאות לנוער של הסופרת האמריקאית סוזן קולינס, שזכו להצלחה בינלאומית, עם למעלה מ-2.9 מיליון עותקים והישג מרשים של 100 שבועות ברציפות בראש טבלת רבי-המכר של הניו יורק טיימס (New York Times). כמו כן, הגדיר אמזון (Amazon) את קולינס כסופרת המוכרת ביותר בקינדל (Kindle) בכל הזמנים.

ירון לייפנברג, מייסד פאנטקטיקס: "זוהי גאווה גדולה שמעל ל-20 מליון משתמשים ברחבי העולם ישחקו במשחק פייסבוק שחברה ישראלית פיתחה. מדובר באחד מהלהיטים הגדולים של בני נוער לשנה הקרובה. פיתוח המשחק נעשה תוך שיתוף פעולה צמוד עם סוזן קולינס, מתוך שאיפה להעניק למעריצים חוויה אותנטית ועמוקה, שמאפשרת להם להיכנס לעולם המופלא של "משחקי רעב".

גדי תירוש, שותף בקרן JVP וחבר מועצת המנהלים בפאנטקטיקס: "אנחנו גאים על כך ששוב נבחרה חברה של JVP לעבודה משמעותית עם ענקית הוליוודית. בשנה האחרונה הושלמו סדרה של הסכמים עם שותפים מובילים כגון פאראמונט (Paramount) והאחים וורנר (Warner Brothers), המחזקים את ההכרה ביכולות הקריאטיביות והטכנולוגיות של ישראל".

המשחק יאפשר למשתמשים לשחק יחד עם חבריהם בעולם וירטואלי, המבוסס כולו על הדמויות והסצנות מהספרים. משחק הפייסבוק "משחקי רעב"

אירועים קרובים