ארגון צרכנים אמריקני: מחשבי ה-iPad החדשים מתחממים מאוד במהלך השימוש

בבדיקה שעשו הבוחנים של ארגון Consumer Reports נתגלה, כי לאחר 45 דקות של שימוש במשחק פעולה נמרץ, הגיעה הטמפרטורה של מחשב iPad חדש ל-47 מעלות צלסיוס, בהשוואה ל-39 מעלות של מחשב iPad מהדור הקודם ● הארגון אמנם הזהיר את הצרכנים אולם קבע, כי עדיין לא מדובר בהתחממות שמביאה לאי נוחות

מחשבי ה-iPad החדשים מתחממים הרבה יותר מקודמיהם במהלך השימוש, אם כי לא עד כדי אי נוחות – כך טוענים הבוחנים של ארגון הצרכנים האמריקני Consumer Reports.

בבדיקה שעשו הבוחנים נתגלה, כי לאחר 45 דקות של שימוש במשחק פעולה נמרץ, הגיעה הטמפרטורה של מחשב iPad חדש ל-47 מעלות צלסיוס, בהשוואה ל-39 מעלות צלסיוס של מחשב iPad מהדור הקודם. בעזרת מצלמת אינפרה-אדום קבעו הבוחנים, כי הלוח הקדמי והלוח האחורי של הטאבלט החדש היו חמים בכשמונה מעלות צלסיוס בהשוואה לדור הקודם, לאחר שימוש במשחק Infinity Blade II.

אנשי Consumer Reports לא הגיעו עדיין למסקנה סופית בשאלה אם להמליץ על מחשבי הלוח החדשים או לא, אך דובר הארגון קרא לצרכנים להיזהר, גם אם סוגיית ההתחממות לכשעצמה אינה מספיקה כדי להכריז שמחשבי ה-iPad החדשים אינם מומלצים. ההמלצה הסופית של Consumer Reports תפורסם ביום ו' הקרוב.

"במהלך המבחנים אחזתי את מחשב ה-iPad החדש בידיי והוא התחמם, אך לא עד כדי שאחוש אי נוחות כשאני מחזיקה אותו במשך זמן מה", דיווחה הבוחנת דונה טפליני.

הרוכשים הראשונים של מחשבי ה-iPad החדשים העלו טענות דומות בפורומים. "ה-iPad החדש שלי התחמם מאוד עד שהתקשיתי להחזיק אותו, במהלך שימוש ברשת LTE", נכתב באחת ההודעות שפורסמו באתר התמיכה של אפל (Apple).  "לא הורדתי קבצים, בסך הכול גלשתי בטוויטר (Twitter)".

דוברת אפל מסרה, כי ההתחממות של מחשבי ה-iPad החדשים "נמצאת בטווח המפרטים שלנו". באתר החברה צוין שטמפרטורת הפעולה הרגילה של המכשיר היא עד 35 מעלות צלסיוס ואם הטמפרטורה עולה על ערכים אלה – אמור המחשב לכבות.

קייל ווינס, מנכ"ל מעבדת iFixit, שמתמחה בתיקון של מוצרי אפל, ציין שהסוללה של המחשב החדש גדולה ב-70% מזו של הדור הקודם ושחיי הסוללה דומים, "כך שסביר להניח שהמחשב יתחמם יותר".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים