דל כובשת רחובות ולבבות

בתחילת אפריל תערוך דל (Dell) ישראל כנס לקוחות גדול, להמשך תנופת המיצוב החדש שמוביל מייקל דל בעולם ושלומי קוארטלר – מנכ"ל דל ישראל, בארץ. לאחר שהפכה לחברת המחשבים השלישית בגודלה בעולם, אחרי HP ויבמ (IBM), הופך כעת דל את חברתו גם לשותפה אסטרטגית של הארגונים הגלובליים והמנמ"רים בארצנו.

באחרונה השלים דל מסע רכש מוצלח של חברות אחסון חדשניות כמו EqauLlogic ו-Compellent, חברת אינטגרציה ושירותי ה-IT פרו סיסטמס (Perot Systems), חברת הרישות Force10, חברת הדה-דופליקציה Ocarina ורק לאחרונה רכש דל את חברת האבטחה SonicWall.

כעת נמצאת דל במסע חדש – מסע הסתערות לכיבוש רחובות ולבבות. כך, ניתן לראות את דל ברחובות תל אביב, עם המוטו "Dell תעשה לך סדר" (במיחשוב הארגוני, כמובן). סדרת שלטים אחרת של החברה מזכירה שדל היא המובילה בניידים למיניהם. עוד יותר ממזכירה, מציגה החברה גם את הקו החדש של מחשבי האולטרה-בוק שלה. כך, אם מישהו חשב שהטאבלטים הפופולאריים של אפל (Apple) וסמסונג (Samsung) יכו למוות את המחשבים הניידים, הוא טעה. יצרניות הניידים, בעידודו הנמרץ של הצמד WINTEL (כמו לפני 30 שנה, עם הולדת ה-PC), הכריזו על קטגוריה חדשה, הלא הם מחשבי האולטרה-בוק.

דל הכריזה על דגם ה-XP13, ששוקל 1.3 ק"ג, מצויד במסך 13 אינץ' ומציע שלל תכונות וחיבוריות חלונאית שהמשתמשים כה אוהבים. PC Forever? כך מנמ"רי ישראל נחשפים לשלטים בצמתי גוש דן וכולם מתראים בכנס הלקוחות השנתי הגדול של Dell באבניו שבקריית שדה התעופה, ביום ד', ה-4 באפריל 2012, ורואים את כל הפתרונות והשותפים לעסקים.

כמה  דק, ככה חזק - ואגרוף לטאבלטים באשר הם. עדיין המחיר גבוה יותר, אך הביצועים בהתאם. המקלדת חיה, בועטת, נושמת ומקליקה – כמו שכל מי שלא רק קורא, אלא גם כותב, אוהב

יש לך כבר את דל בארגון אצל משתמשים רבים בניידים ובשרתים, עכשיו כדאי לך גם להזמין את מומחי דל והשותפים העסקיים, שיעשו לך סדר באחסון בארגון

כמה דק, כמה חזק וכמה ענק בצומת אלוף שדה. דל מעל כל גשר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים