טלדור תקשורת החלה בפרויקט לשדרוג התקשורת בשירותי בריאות כללית; ההיקף: 10 מיליון שקלים

ציוד התקשורת, שיוטמע במרכזי המיחשוב של הכללית ובאתר הגיבוי שלה, מבוסס על מוצרי סיסקו - מתגי ליבה מסדרת נקסוס 7000, מתגים מסדרת 5000 ו-2000 ומתגי Catalyst 6500 ● הפרויקט כולל מעבר לקצב תקשורת של 10 ג'יגה-ביט, שימוש עתידי בטכנולוגיות FCOE ו-VDC ● רפי הירש, מנהל מחלקת תשתיות מיחשוב בשירותי בריאות כללית: "שמנו דגש מיוחד על נושאי שרידות ויתירות של המערכות, לצד שילוב עם מערך הענן של הכללית וקישור למערכות אבטחת המידע"

טלדור תקשורת מקבוצת טלדור החלה בפרויקט לשדרוג ציוד התקשורת בשירותי בריאות כללית. ציוד התקשורת יוטמע במרכזי המיחשוב של הכללית ובאתר הגיבוי שלה. הציוד הוא מתוצרת סיסקו (Cisco) וכולל מתגי ליבה מסדרת נקסוס 7000, מתגים מסדרת 5000 ו-2000 ומתגי Catalyst 6500. הפרויקט החל לפני ארבעה חודשים וצפוי להסתיים בעוד כחודשיים. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו ביותר מ-10 מיליוני שקלים.

בין היתר, כולל הפרויקט גם מעבר לקצב תקשורת של 10 ג'יגה-ביט ושימוש עתידי בטכנולוגיית FCOE (ר"ת Fiber Channel over Ethernet), המאפשרת שילוב תקשורת נתונים ואחסון על גבי אותה תשתית פיזית, לצד שיפור היכולות לעבודה בתשתית וירטואלית. עם סיום הפרויקט, יוכלו אנשי התשתיות במערך המיחשוב בכללית לעשות שימוש גם בטכנולוגיית VDC, המאפשרת הפחתת עלויות וחסכון במשאבים בשל וירטואליזציה למתגי ה-7000 וחלוקת המתג הפיזי למספר מתגים וירטואליים.

רפי הירש, מנהל מחלקת תשתיות מיחשוב בשירותי בריאות כללית, אמר כי "בדטה-סנטר שלנו יש כ-2,000 שרתים פיסיים וכאלף שרתים וירטואליים, אשר מחולקים לשתי סביבות מיחשוב ענן פרטי. במסגרת הפרויקט, מערך התקשורת משודרג בחמישה דטה-סנטרים ובאתר ה-DRP של הארגון".

הירש הוסיף, כי "במסגרת הפרויקט שמנו דגש מיוחד על נושאי שרידות ויתירות של המערכות, לצד שילוב עם מערך הענן של הכללית וקישור למערכות אבטחת המידע. כל זאת, בתאימות תשתיתית ותקשורתית מלאה מול אתר ה-DRP".

טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת, הוסיף כי "הפרויקט כולל שינוי של מערך רשתות התקשורת והטופולוגיה באתרים השונים, והתאמתם לצרכים וליישומים של הרפואה המודרנית, לצד המשכיות עסקית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים