קורדו טומאסוני, PayPal: "התשלומים המקוונים שיבוצעו מרכיבים ניידים יוכפלו השנה"

"לקוחות יבצעו השנה תשלומים באינטרנט בסך של 237 מיליארד דולרים", צפה טומאסוני, מנהל קבוצת פיתוח לאזור EMEA ב-PayPal ● לדבריו, "ב-2010 בוצעו שני מיליארד תעבורות מסחריות באי-ביי ברכיבים ניידים, והשנה הנתון הזה צפוי לגדול"

"כמות התשלומים המקוונים על רכישות שיבוצעו באמצעות רכיבים ניידים תוכפל השנה ותעמוד על 237 מיליארד דולרים. ב-2010 בוצעו שני מיליארד תעבורות מסחריות באי-ביי (eBay) ברכיבים ניידים, והשנה הנתון הזה צפוי לגדול", כך אמר קורדו טומאסוני, מנהל קבוצת פיתוח לאזור EMEA ב-PayPal.

טומאסוני דיבר בכנס Mobility2012 שנערך השבוע במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. לכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו מאות מקצוענים בתחום פיתוח יישומים לרכיבים ניידים בארגונים והנחה אותו פלי הנמר, יזם ונשיא הקבוצה.

לדברי טומאסוני, "יש ל-PayPal היסטוריה ארוכה של סיוע לעסקים קטנים. כבר 13 שנים אנחנו מספקים את הכלים והשירותים המאפשרים למיליוני עסקים קטנים לצמוח, כי פתרנו את המשימה המורכבת והקריטית של כמעט כל עסק קטן: עיבוד מאובטח ומהיר של תשלומים ביותר מ-190 מדינות. סיוע לבעלי עסקים קטנים לקבל תשלום, הוא ב-DNA שלנו. לכן, השקנו לפני ימים אחדים את 'PayPal Here', פתרון תשלומים חדש שיסייע לעסקים קטנים שמאפשר להם לקבל תשלום בכל מקום ובכל שעה".

"PayPal Here הוא פתרון התשלומים הניידים הגלובלי הראשון בעולם שעסקים קטנים יכולים לקבל באמצעותו תשלום כמעט בכל צורה", הסביר. "הוא נועד לעזור לעסקים להגדיל את בסיס הלקוחות שלהם ולהבטיח שלא יחמיצו הזדמנות למכירה". בנוסף, אמר, "הפתרון מעניק להם כמה אפשרויות: הם יכולים לקבל תשלום באמצעות העברת כרטיס אשראי בקורא הכרטיסים הקטן והחינמי או להשתמש במצלמה שבטלפון כדי לסרוק ולעבד כרטיסים והמחאות. הוא גם מאפשר חיוב בחשבונית היישר מיישום נייד, וכמובן – לקבל תשלום PayPal בדרך חדשה לגמרי".

אורן שפי, מנכ"ל אורנוס. צילום: קובי קנטורבסיום דבריו ציין טומאסוני שהחברה השיקה השבוע גרסה חדשה ליישום שלה למכשירי iPhone. "זהו יישום המיועד לצרכנים ומשלים את PayPal Here עבור עסקים קטנים. לקוחות PayPal יכולים כעת להשתמש בפיצ'ר 'Local' שישנו ביישום שלנו כדי לאתר עסקים שמקבלים תשלומים ב-PayPal Here. הפיצ'ר 'I’m here' מיידע את העסקים כשלקוח של PayPal נמצא בסביבה, וכשהוא מוכן לשלם, PayPal Here יאפשר לעסק לקבל מהלקוח את התשלום באמצעות הפנייה של שם ותמונה ללא צורך במכשיר טלפון או ארנק".

פלטפורמה לעובדים שנמצאים בחו"ל
עוד דיבר בכנס אורן שפי, מנכ"ל אורנוס. הוא אמר שהחברה פועלת בעולם ניהול רכיבים ניידים בארגונים ובנוסף בתקשורת נתונים בחו"ל. שפי ציין, כי אורנוס מייצגת בישראל את iPass, "בעלת הרשת הגדולה בעולם של נקודות Wi-Fi, שהשימוש בה מאפשר לצמצם את עלויות התקשורת של עובדים בחו"ל".

הוא אמר, כי "יש ל-iPass כ-1.8 מיליון משתמשים ב-200 ארגונים ואת הרשת הגדולה בעולם של נקודות Wi-Fi – יותר מ-700 אלף עם צפי לשני מיליון בשנה הקרובה. תמורת מנוי חודשי, או לפי מודל צריכה, לקוחות החברה יכולים לגלוש באמצעות iPass באופן חופשי על הרשת האלחוטית של מרבית המלונות המוכרים, כמעט בכל שדות התעופה בעולם, במרכזי כנסים ואפילו במטוסים".

שפי הוסיף, כי "מדובר לא רק בנקודת גישה לרשת אלא בפלטפורמה שלמה עבור העובד המרוחק. היא מאפשרת שליטה בהוצאות, הגדרה לאיזו נקודת Wi-Fi להתחבר ושימוש רציף ויעיל. הכול נעשה תוך שמירה על אבטחת המידע המועבר ברשתות אלה". הוא ציין, כי בין החברות והארגונים הישראליים שמשתמשים בפתרון נמצאים טבע, אמדוקס (Amdocs), קומברס (Comverse), נייס (Nice) ומשרד החוץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים