סימנטק רכשה את חברת ניהול היישומים הניידים Nokuna

החברה הנרכשת מספקת גישה שמסייעת לארגונים להפיץ, לאבטח ולשלוט ביישומים ובמידע בצורה חלקה, בלי שהם יידרשו לנהל את המכשירים ● העסקה צפויה להיסגר באפריל ופרטיה הכספיים לא פורסמו

סימנטק (Symantec) הודיעה, כי רכשה את חברת Nokuna, חברה לניהול יישומים ניידים (MAM – ר"ת Mobile Application Management). מסימנטק נמסר, כי הרכישה מרחיבה את פורטפוליו הניידות הארגונית שלה. העסקה צפויה להיסגר באפריל והיא כפופה לתנאי הסגירה המקובלים. התנאים הכספיים של הרכישה לא נמסרו.

מענקית אבטחת המידע נמסר, כי רכישת Nukona משלימה את הרכישה שביצעה סימנטק בתחילת החודש, של חברת Odyssey Software, ספקית כלי ניהול למכשירים ניידים. Odyssey מספקת את בסיס ה-MDM לרישום וניהול כל הגדרות המכשירים הניידים במגוון רחב של פלטפורמות, בעוד Nokuna מספקת גישה שמסייעת לארגונים להפיץ, לאבטח ולשלוט ביישומים ובמידע בצורה חלקה, בלי שהם יידרשו לנהל את המכשירים.

על פי סימנטק, לקוחותיה יוכלו בעזרת הפתרונות הללו לאבטח יישומים ומידע קריטי לארגון על גבי מכשירים ניידים. זאת, תוך ניהול והגנה עליהם באמצעות מדיניות שכוללת, בין היתר, אימות משתמשים, הצפנה של קבצים רגישים, מניעת דליפת מידע ומחיקה סלקטיבית של מידע ארגוני.

לדברי שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל, "בעוד שהאימוץ של מכשירים ויישומים ניידים ממשיך לגדול בקצב חסר תקדים, אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור לקוחות הוא להגן ולנהל על יישומים, מידע וסביבות במכשירים אלה. רכישת Nokuna מסייעת לנו להמשיך ולספק פתרונות התומכים במגמות הצרכנות של ה-IT ו-'Bring Your Own Device'. זאת, על ידי סיוע לארגונים בהגנה ובידוד של מידע ארגוני ויישומים במכשירים ניידים, גם כאלה בבעלות החברה וגם כאלה בבעלות פרטית של עובדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים