תוכן שיווקי

מחירוני הבנייה באתר zap דפי זהב החדש יתבססו על מידע מתוך המאגר המאוחד של חברת רמדור

22/03/2012 14:23

אתר zap דפי זהב החדש שנחנך בימים אלה, מציע לגולשים מחירונים רבים המבוססים על סעיפי "המאגר המאוחד" של חברת רמדור, המתמחה באספקת פתרונות תוכנה לענפי הבניה, התשתיות וההנדסה. המחירונים של רמדור מהווים חלק חשוב בסט הכלים הצרכני שמציע האתר לגולשים, ובתוכו הם יכולים להיעזר במגוון מחירונים מומלצים בתחומים שונים, מדריכי קנייה ושימוש, מערכי סינון לתוצאות המתקבלות, סקרים בלתי תלויים, פורומים של מומחים ומנגנוני חוות דעת גולשים-כולם מוטמעים ב פלטפורמת הצרכנות החדשה של zap group (דפי זהב לשעבר).

כסטנדרט התמחור של ענף הבניה בישראל, מציע ה-"מאגר המאוחד" של רמדור את מאגר המחירים, הסיווגים והמידע המקיף ביותר בתחום, ומאגד בתוכו מעל 12,000 סעיפים מתומחרים של עבודות בניה, שיפוץ, אחזקה, תפעול ושירותים. מערך הסיווגים המקיף של "המאגר המאוחד" מאפשר לגולשים לחפש, לאתר ולבחור נותני שירותים בענף הבניה והשיפוצים לפי צרכיהם האישיים.

המחירונים ומחירי היחידה של הסעיפים באתר zap דפי זהב מבוססים על המחירים הקיימים במאגר המקצועי והמלא של רמדור, וכוללים סעיפים מתוך המאגר המאוחד, שנוסחו באופן ידידותי והותאמו לשימושו של הצרכן הביתי. באמצעות המידע שמספק מחירון רמדור יוכלו צרכנים המעוניינים לשפץ את בתיהם יוכלו לקבל אומדן ראשוני המבוסס על מחירים אמיתיים.

ציבור הגולשים באתר zap דפי זהב החדש ישתמש בסיווגים המבוססים על המידע והמחירים המומלצים, המשמשים את משרד האוצר, שאימץ את "המאגר המאוחד" הבנייה כבסיס התמחור לחריגים ושינויים, וכבסיס להתקשרות עם קבלנים המבצעים עבודות עבור משרדי הממשלה. הפלטפורמה, שפותחה על בסיס ניסיונה המקצועי הרב של רמדור בתחום הבניה והנדל"ן, אף משמשת גופים ציבוריים, עיריות, יזמים, מתכננים, אדריכלים, מנהלי פרויקטים, קבלנים, וארגונים מובילים בארץ, בכללם: הטכניון, רפא"ל, אוניברסיטת בר אילן, עיריית חיפה, עיריית אשדוד, ישראכרט, איגוד ערים דן, שיכון ובינוי, אפריקה ישראל, גזית גלוב, ועוד.

לדברי דרור שגב, מנכ"ל רמדור, "שיתוף הפעולה עם אתר זאפ גרופ משקף את מאמצינו לשתף לקוחות פרטיים במידע מקצועי בתחום הבניה והנדל"ן, שמאוד טבעי ונכון עבורנו לבצע באמצעות אתרי אינטרנט מובילים. מחירוני אתר zap דפי זהב, המבוססים על המאגר המאוחד, מעניקים לצרכן כלים חיוניים בבואו לבחור קבלן לביצוע העבודה וחשוב מכך, מציידים את הצרכן במידע חיוני שיוכל לשמש אותו לאחר תחילת העבודה, במקרים בהם הקבלן מבקש תוספת תשלום בגין עבודות שלא סוכמו מראש".

אירועים קרובים