תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "השוק הולך להיצבע בדוקומנטום"

לקראת דוקופורום 2012 - אירוע הלקוחות של דוקומנטום, ה-26 במרץ 2012, מגרש הגולף בקיסריה

22/03/2012 15:31

מאת הילל יוסף

"השנה החלטנו לקיים אירוע מיוחד למועדון לקוחות דוקומנטום שגדל דרמטית בשנים האחרונות. אירוע גולף חווייתי שבנוסף למידע החשוב לגבי אסטרטגית החברה והחידושים הטכנולוגים יתרום רבות לגיבוש והידוק הקשר בין הלקוחות  ויאפשר היכרות אישית של הלקוחות עם המנהלים הבכירים של החברה בחו"ל. קרלו סטלטי, סגן נשיא IIG (ר"ת Information Intelligence Group) ב-EMC לאיזור אירופה, המזה"ת ואפריקה (EMEA), יפתח וידבר על אתגרי ניהול הררי המידע (big data) של הארגונים כיום בעידן הדיגיטלי", מסר אייל פלדמן, מנהל חטיבת פתרונות עסקיים ב-NessPro, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות.

עוד הוסיף פלדמן, כי "האירוע נערך לאחר זכיתנו במכרז היוקרתי של ניהול תוכן במשרדי הממשלה, מכרז סע"ר, זכייה שמגדירה מחדש את מפת ניהול התוכן ומציבה את דוקומנטום כפתרון המוביל לניהול תוכן בישראל. יותר מכך, זכיה זו מציבה את מדינת ישראל כרפרנס עולמי וככזה אנו נהיה לאחת מדינות החשובות והאסטרטגיות אצל היצרן, דבר שממנו ייהנו כל לקוחותינו הנוכחיים והעתידיים בגלל מאפייניו המיוחדים של השוק הישראלי גם מבחינת פתרונות ייחודיים וגם מבחינת אתגרי השפה".

איתי צור, מנהל תחום המכירות לפתרונות עסקיים, NessPRO הוסיף כי "דובר נוסף באירוע יהיה שרון בן חיים, ה-CTO של משרד האוצר ומנהל פרויקט סע"ר. הוא יתאר כיצד נס ישראל ומטריקס כקבלן משנה, יטמיעו פתרונות דוקומנטום, המשווקים בארץ על ידי NessPRO,  לטובת 60 אלף משתמשים במשרדי הממשלה השונים. הבחירה של הממשלה תביא להגדלת המכירות שלנו בתחום, מאחר והיא נוסכת ביטחון בפתרון וביצרן בקרב הלקוחות". צור ציין, כי זה יהיה הפרויקט הראשון בענן המיחשוב הפרטי הממשלתי, במסגרתו סע"ר (סביבת עבודה רוחבית) תהיה בענן ותספק שירותי ניהול תוכן.  הוא הוסיף, כי "הדבר יביא להגדלה ולצמיחת שוק של מיישמים בסביבה זו ואנו מברכים את מטריקס על כניסתה לתחום כשותף יישום של דוקומנטום".

שילוב התוכן בתהליכים העסקיים
איתי צור, מנהל תחום המכירות לפתרונות עסקיים, NessPRO האתגר המרכזי של המנמ"רים כיום, אמר פלדמן, "הוא שילוב תוכן בתוך התהליכים העסקיים בארגונים. לאחר שנים של יישומי ERP הגיע הזמן למכן את המידע הלא מובנה שמציף את הארגונים ולשלבו באופן טבעי בתוך התהליך העסקי, דבר שמביא ליעילות ניהולית ושיתוף מידע אופטימלי בתוך הארגון".

צור הוסיף, כי לדוקומנטום פתרונות עשירים ומגוונים לאתגר זה שמאפשרים לארגונים רבים לייעל את תהליכי העבודה שלהם מול לקוחות, ספקים, בנקים ועוד. "התהליכים עתירי תוכן ואנו יודעים גם לספק פתרונות עסקיים וגם כלים שמאפשרים למשתמש המודרני לנהל מידע כחלק מסביבת העבודה הטבעית שלו, בין אם היא סביבת ה-ERP הארגונית, הפורטל, המייל או האופיס".

אתגר נוסף, ציין צור, הוא "הולדת" המשתמש החדש: "נוצרה דינמיקה שונה בין המשתמש העסקי החדש ומערך ה-IT הארגוני. המשתמש החדש מביא את הרכיב הנייד החכם שלו מהבית, ורוצה את המידע הארגוני עליו. המידע נדרש להיות זמין בכל עת ובכל מקום". הוא ציין כי לדוקומנטום יש מערך פתרונות לעולם המחשוב הנייד, "לרבות יכולות עבודה מול ועם מכשירים ניידים, כולל ממשק ל-iPad לעבודה עם דוקומנטום".

עוד אמר צור כי "ארגונים מחפשים היום איך לקצר את משך ביצוע הפרויקטים, ולעשותם בצורה קלה יותר. לשם כך דוקומנטום רכשה מוצר בשם D2, פרי פיתוח של שותף עסקי שלה. הוא מאפשר התאמה ותצורה בממשק המשתמש כך שניתן להיענות לדרישותיו באופן קל ומהיר יותר, ובדרך זו לקצר את משך הפרויקט – מאחר ולא נדרש פיתוח במהלך פרויקט ניהול התוכן".

צור סיים בציינו, כי לדוקומנטום יש פתרון לניהול תוכן וידאו, אותו הם מפנים ללקוחות במגזר הביטחוני וכן פתרון לכלל המגזרים, "חדר מיילים – פתרון לניהול סריקה מרכזית וניהול דואר אלקטרוני, עבור כל מסמך המגיע פיסית. אנו יודעים לסרוק אותו, להפיק ממנו מידע ולשנע אותו למי שצריך".

אירועים קרובים