חדש ביו-טיוב: עריכת סרטונים בלחיצה אחת

גולשים שיעלו סרטונים ליו-טיוב יוכלו מעתה לתקן את הבהירות והרעידות בהם בלחיצת כפתור אחת ● המערכת תבצע את התיקונים באופן אוטומטי ● מדובר בתהליך הפיך, כך שגולשים שהתיקונים לא ימצאו חן בעיניהם יוכלו להחזיר את המצב לקדמותו

גוגל (Google) הכריזה לפני ימים אחדים על תכונה חדשה שהוסיפה ליו-טיוב (YouTube) המאפשרת תיקון סרטים בלחיצת כפתור. התכונה החדשה מצטרפת ליכולות עריכת סרטוני הווידיאו שהשיקה החברה בשנה שעברה, אך בניגוד למצב שהיה עד עתה, היא מאפשרת לבצע חלק מהתיקונים בלחיצת כפתור אחת, באופן אוטומטי.

עם התוספת החדשה, בזמן שמעלים סרטון חדש ליו-טיוב, מערכת האתר בודקת האם הוא כהה מדי או רועד מדי והאם היא יכולה לתקן אותו. במקרה שהיא יכולה לתקן, תופיע הודעה בדף ההעלאה ובמנהל הסרטונים של המשתמש.

לחיצה על הכפתור תתחיל את תהליך התיקון ותציג אותו בפני המשתמש כדי שיוכל לבחור האם להשתמש בשיפורים המוצעים או לדחות אותם. בכל מקרה, מדובר בתהליך הפיך, כך שאם התוצאה הסופית אינה מוצאת חן בעיני המשתמש, הוא יוכל להחזיר את הסרטון למצבו עם ההעלאה לשירות.

לפי ג'ון גרג, מהנדס תוכנה בקבוצת היו-טיוב של גוגל, תהליך הטיפול בצבע וביציבות של הסרטונים יהיה ניתן להחלה גם על סרטונים שיועלו מטלפונים, ברגע שניגשים אליהם בראשונה ממחשב. הוא ציין שהחברה מתכננת בקרוב לצרף לתיקון האוטומטי תכונות נוספות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים