גוגל שיפרה את תצוגת תלת-הממד של בניינים מפורסמים ברחבי העולם בשירות המפות שלה

המבנים מוצגים כעת באופן שדומה יותר למציאות, עם קווים מעוגלים ונקיים ובפירוט רב יותר, כך שניתן להשקיף אל הבניינים מזוויות שונות כדי לאתר אותם במדויק בשטח ● בין המבנים שתצוגתם שופרה: הבורג' חליפה, שהוא הבניין הגבוה ביותר בעולם, הבית הלבן ובית האופרה של סידני

גוגל (Google) סיימה באחרונה מהלך שבמסגרתו היא שיפרה באופן משמעותי את תצוגת תלת הממד של מבנים מפורסמים רבים ברחבי העולם. לפי החברה, מעתה יוצגו אותם מבנים ב-Google Maps בצורה מדויקת ושימושית יותר, כדי לעזור למשתמשים להשוות בין המפה הדיגיטלית לעולם הפיזי בקלות רבה יותר.

תצוגות תלת הממד של אותם מבנים מוצגים כעת באופן שדומה יותר למציאות, עם קווים מעוגלים ונקיים ובפירוט רב יותר, כך שניתן להשקיף אל הבניינים מזוויות שונות כדי לאתר אותם במדויק בשטח.

"על ידי שילוב של הבניינים התלת ממדיים עם מאפיינים אחרים ב-Google Maps, כמו Street View והוראות נהיגה, אתם מקבלים את מפת הטיול המתקדמת ביותר בעולם", כתב פול מסמר, מהנדס תוכנה ב-Google Maps, בבלוג הרשמי של החברה.

בין המבנים שכבר זכו לשיפור התצוגה אפשר למצוא את הבורג' חליפה, הבניין הגבוה ביותר בעולם, שממוקם בדובאי, בית האופרה בסידני, הבית הלבן בוושינגטון ומגדלי הפטרונס התאומים והענקיים בקואלה לומפור, בירת מלזיה. בסופו של המהלך יוצגו בשירות המפות של גוגל בצורה זו, כולל בגרסת ה-MapGL, יותר מ-1,000 מבנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים