יובל סברוני, אורקל ישראל: "נגדיל השנה את הפעילות בקרב חברות מקומיות שעוסקות בייצוא תוכנה"

"מדובר לא רק בחברות המסורתיות, שהוסיפו ושיפרו את מכירותיהן, דוגמת אמדוקס, קומברס, אקס ליבריס, נייס ורבות נוספות, אלא אף מכירות מחברות שהצליחו השנה, שיפרו את הטכנולוגיה והמיקוד שלהן, ועתה רואות פירות למאמציהן", אמר סברוני, סמנכ"ל מכירות ליצואני תוכנה ISVs ו-OEMs באורקל ישראל ● לדבריו, "נסייע השנה לבתי תוכנה ישראליים להיכנס ל-Big Data"

"יותר מ-300 בתי תוכנה וחברות היי-טק ישראליות שיווקו תוכנה לחו"ל על בסיס פלטפורמות טכנולוגיות של אורקל (Oracle). גם השנה אנחנו צופים שתחול עלייה משמעותית במכירות המבוססות על טכנולוגיות אורקל, בין השאר מאחר שנגדיל את הפעילות שלנו בקרב חברות ישראליות שמייצאות תוכנה", כך אמר יובל סברוני, סמנכ"ל מכירות ליצואני תוכנה ISVs ו-OEMs באורקל ישראל, בראיון לאנשים ומחשבים.

לדבריו, "מדובר לא רק בחברות המסורתיות, שהוסיפו ושיפרו את מכירותיהן, דוגמת אמדוקס (Amdocs), קומברס (Comverse), אקס ליבריס (Ex Libris), נייס (Nice) ורבות נוספות, אלא אף מכירות מחברות שהצליחו השנה, שיפרו את הטכנולוגיה והמיקוד שלהן, ועתה רואות פירות למאמציהן".

סברוני הסביר, כי האגף בראשותו "עובד מול יותר מ-300 יצואני תוכנה ישראליים, חברות המפתחות יישומים על תשתיות טכנולוגיות של אורקל ומוכרות אותן לשוק העולמי. מדובר בחברות הגדולות והמצליחות בתחומן, ואף באחרות, קטנות יותר. האגף מלווה את החברות הללו משלב הפיתוח הראשוני לאורך כל חיי המערכת, כולל עזרה בשיווק ובמכירות בחו"ל. באופן זה, הוא מסייע לאותן חברות לקדם את עסקיהן הגלובליים". הוא ציין, כי "האגף בראשותי מעורב במכירות של ייצור תוכנה בסדר גודל של בין שלושה לארבעה מיליארד דולרים בשנה, כאשר הטכנולוגיה של אורקל מוטמעת במוצרי אותן חברות במודל OEM".

"טכנולוגיות אורקל מוטמעות ברבדים השונים: בסיסי נתונים, תווכת הפיוז'ן, סביבות פיתוח יישומים ומוצרי BI", הוסיף סברוני. לדבריו, מוצרי אורקל שמשובצים במערכות מיחשוב של ספקיות ה-IT כוללים, בין השאר, את בסיסי הנתונים המקוריים שלה ואת אלה שרכשה אורקל במהלך השנים: בסיסי הנתונים TimesTen ו-Berkeley, וכן MySQL Server, שרת בסיסי הנתונים מבוסס קוד פתוח, פרי רכישת סאן (Sun).
הוא אמר, כי הטכנולוגיות המשובצות במערכות של יצואני התוכנה הישראליים הפועלים בשוק הבינלאומי הן של אורקל עצמה, כמו גם של חברות אותן היא רכשה, בהן גולדן גייט ((GoldenGate ו-BEA.

לדבריו, "הטכנולוגיה של אורקל מאפשרת חופש מלא בבחירה של הפלטפורמה, כך שניתן להשתמש בלינוקס (Linux), יוניקס (Unix) או בחלונות (Windows). המובילות של אורקל בשוק בסיסי הנתונים העולמי מהווה יתרון, עובדה המספקת נקודת פתיחה טובה יותר עבור ספקי פתרונות מבוססי אורקל".

כבוד עולמי להיי-טק הישראלי
סברוני ציין, כי "קהילת יצואני התוכנה הישראלית זכתה להוקרה במליאה הראשית של כנס Oracle OpenWorld האחרון, כשחברת סיבידיה (Cvidya) הישראלית הייתה אחת משלוש חברות שזכו בפרס החדשנות הטכנולוגית". הפרס, אמר סברוני, ניתן בעקבות הכרזת שתי החברות על פלטפורמת חומרה ותוכנה משולבת, שמשלבת בין מערכת ה-Exadata של אורקל לתוכנה של סיבידיה. תוכנה זו מטפלת בניתוח והפקת ערך מדו"חות הכנסות ורווחים, ומספקת פתרונות תוכנה לניהול הכנסות ולניהול סיכונים (מערכות התוכנה Revenue Intelligence) עבור ספקיות טלקום.

הוא אמר, כי סיבידיה היא שותף עסקי בכיר של אורקל מזה יותר משש שנים. לדבריו, "המערכת המשולבת מיועדת לספק פתרונות בתחומי הבטחת הכנסות (Revenue Assurance), ניהול הונאות (Fraud Management) ואחזור מידע (Data Retention), כפי שמתחייב על פי החוקים בכל מדינה. זאת, תוך שהיא מטפלת בנפחי מידע עצומים – מיליארדי תנועות שנאספות מרשתות הטלקום העמוסות לצורכי ניתוח והפקת מידע עסקי (KPI)". סברוני הוסיף ש-"האפשרות לעבד נפחי תנועה גדולים במיוחד טמונה בארכיטקטורה המקבילית של המוצר, המעצימה באופן בולט את היכולת לטפל בטרנזקציות המועברות בין בסיס הנתונים למערכות האחסון ב-Exadata".

"אותם בתי תוכנה ישראליים נהנים מהתוכנה של אורקל העולמית, של מומחי החברה בכל תחומי הפיתוח", סיכם סברוני. "יצרנו באורקל העולמית מודעות מאוד גבוהה ליצואני התוכנה הישראליים. הם זוכים להרבה כבוד בכל העולם, והכנס העולמי שלנו היה הוכחה לכך: הייתה בו הערכה אדירה לתעשיית ההיי-טק הישראלית. נגדיל את הפעילות שלנו בתחום השנה, בין השאר בגיוס בתי תוכנה ישראליים חדשים לצד הרחבה מסיבית של ההיצע הטכנולוגי של אורקל לקהילת יצואני התוכנה הקיימים. נסייע להם להיכנס למגמה החדשה של טיפול ב-Big Data, הנובע, בין השאר, משילוב המידע המסורתי עם זה שקיים ברשתות החברתיות, רכיבים ניידים, חיישנים חכמים ומצלמות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים