תוכן שיווקי

דני אברמוביץ, המשנה לנשיא האיגוד הישראלי לאבטחת מידע (ISSA): פעילות האיגוד בעיצומה, אנו קוראים לעוד חברים להצטרף אלינו!

לקראת המפגש של האיגוד בחודש אפריל (22.04.2012), אשר יתקיים בשלוחת הטכניון, הדר דימול, רמת גן

25/03/2012 14:25

ספר לקוראים על האיגוד ISSA.
האיגוד העולמי לאבטחת מערכות מידע הינו גוף בינלאומי, אשר נוסד במטרה להיות גוף בלתי תלוי של מומחי אבטחת המידע מכל העולם. האיגוד מארגן מגוון פעילויות שונות כגון, פורומים מקצועיים, פרסומים מקצועיים, ייעוץ והכוונה בכל הקשור לממשל אבטחת מידע, ניהול סיכונים, פרטיות וציות, ומאפשר לחבריו להעשיר את הידע במגוון תחומים במסגרת כלל פעילות האיגוד. הארגון פועל בעולם משנת 1982 ומהווה ציר מרכזי לכל העוסקים בתחום אבטחת המידע לסוגיו. הארגון, שאינו למטרות רווח, מספק לחברים בו תוכנית העשרה מקיפה, מפגשי נטוורקינג, סדנאות והסמכות מקצועיות ועוד.

מה לגבי פעילות האיגוד בישראל?
הסניף הישראלי תומך בהכשרה מקצועית ומכין את המעוניינים לקבלת תארים שונים בתחום אבטחת מידע וניהול סיכונים. הסניף הישראלי מקיים פעילות הדרכה והכשרה נרחבים וכן מפרסם ומפיץ חומר מקצועי בהתאמה. המפגשים מתקיים מדי חודש, והמפגש הבא יתקיים בתאריך 22.04.2012. כמו כן, האיגוד פועל למען הקהילה, ובקרוב, אנו נפרסם מספר פרויקטים גדולים, אשר יתנו מענה מבחינת אבטחת מידע למגוון אוכלוסיות, כגון אקדמיה, משרדי ממשלה, ועוד.

מה צפוי באירוע של אפריל?
גם השנה, כמדי שנה, אנחנו שמים דגש על מקצועיות הכנס. ולכן, גם השנה, אנו מביאים מספר מרצים בכירים ברמה העולמית אשר ישתפו עם חברי האיגוד חלק מהניסיון שלהם בתחום. את המפגש יפתח אורח מכובד, חבר בהנהלת האיגוד העולמי, אירה ווינקלר (Ira Winkler), שהינו בעל שם עולמי בתחום אבטחת המידע. מרצה אורח נוסף הינו ד"ר גורדון מיטשל (Dr. Gordon Mitchell), שהוא מומחה עולמי בתחום חקירות פשעי מחשב (Forensics). במפגש אנו נשמע מספר הרצאות מקצועיות ומרתקות בתחומים שונים, כגון: ניהול סיכונים, על חקירות פשעי מחשב (Forensics), תחום הסייבר, ונשמע בפאנל מומחים, מה דעתם על המצב בשוק אבטחת המידע בעולם, וכמובן עם דגש על ישראל. נמשיך במסורת הענקת תעודות הוקרה על השתתפות בפעילות האיגוד, נעניק גם תעודות השתתפות במפגש לכל חברי האיגוד.

למה חשוב וכדאי להיות חבר באיגוד?
האיגוד הישראלי לאבטחת מידע (ISSA)ישנם הרבה סיבות, אך אני רוצה לציין שלוש סיבות עיקריות: מקצועיות, שיתוף ידע, והתמחות. כחבר באיגוד תשתייך לארגון המרכזי והמוביל בעולם של מקצועני אבטחת מידע. החברות באיגוד מאפשרת לכל אחד להיות חשוף למגוון רחב של מידע מקצועי בכל תחומי אבטחת המידע, להיות חלק מקהילת אבטחת המידע הגדולה ביותר בעולם, לעבור סדנאות מקצועיות בתחומים שונים, הכרות ושיתוף מידע עם מומחי אבטחת מידע מהבכירים ביותר בארץ ובעולם, ועוד.

כחבר באיגוד הנך מוכר כמי שמחויב לקוד האתי של המקצוע ומבטיח בכך לספק את הסטנדרטים האתיים הגבוהים ביותר הנדרשים ממקצועני אבטחת המידע. החברות באיגוד מאפשרת פעילות במוסדותיה ולקיחת חלק בקביעת עתיד המקצוע ועתידם המקצועי של חבריה. החברות בלשכה מאפשרת לקיחת חלק בקביעת הסטנדרטים המקצועיים, על מנת להבטיח שמערכות המידע בארץ יתוכננו ויופעלו בצורה מקצועית וברמת האבטחה הטובה ביותר.

כמו כן, מתקבלת תמורה עם ערך מוסף, שכסף לא יכול לקנות, כגון רישות חברתי מקצועי בעולם אבטחת המידע (בארץ ובחו"ל), פעילות כנציג האיגוד במוסדות שונים ופעילות לקידום פרויקטים ברמה הלאומית. החברות באיגוד מאפשרת לחבריה חשיפה גדולה, הכרה בינלאומית, והכי חשוב – שיתוף ידע מקצועי.

אירועים קרובים