תוכן שיווקי

סיפור הצלחה: איך חברת קו מנחה המנהלת את Bizportal, האתר הפיננסי הכלכלי המוביל בישראל, הצליחה לחסוך בעלויות ולשפר ביצועים באופן משמעותי?

25/03/2012 14:32

חברת קו מנחה עוסקת באספקת מידע לקהלים מגוונים והפצת מידע בורסאי שוטף והיסטורי לגופים מקצועיים הפעילים בשוק ההון, לחברות ולציבור הרחב המתעניין והפעיל בשוק ההון והפיננסים. במסגרת פעילותה קו מנחה מפעילה את Bizportal, האתר הפיננסי הכלכלי המוביל בישראל.

לאור הצורך העסקי החשוב של משתמשי אתר Bizportal לזמינות ומהירות תגובה גבוהה ביותר, החליטו מומחי קו מנחה לבחון מספר חלופות לצורך שיפור חווית המשתמשים. החלופות העיקריות שנבחנו היו שדרוג חומרת השרתים, עדכון האפליקציה באמצעות אנשי הפיתוח או שדרוג תשתיות התוכנה בדגש על מסד הנתונים. לאחר בחינת החלופות בהיבט של עלויות תועלת, הוחלט בקו מנחה שהאלטרנטיבה היעילה והכלכלית ביותר הינה לטפל בצד התשתיתי של מסד הנתונים SQL של מיקרוסופט, על מנת לשפר את הביצועים של מערכות קו מנחה.

לצורך יישום ההחלטה, פנתה קו מנחה אל חברת דטה סייט, אשר ביצעה עם תחילת עבודתה ביצעה ניטור ובדיקת ביצועים של מסד הנתונים SQL של מיקרוסופט באתר החברה. לדברי תומר לב, מנכ"ל חברת דטה סייט, כמעט בכל שרת המושתת על מסד נתונים SQL ניתן למצוא ביצועים נמוכים הנובעים מהעובדה שמרבית הההשקעה מתמקדת בפיתוח היישומים ולא בצד התשתיתי של מסד הנתונים.

באתר Bizportal של קו מנחה, מומחי דטה סייט יישמו מתודולוגיה ייחודית שפותחה בחברה שבמסגרתה ניתחו את הבעיות התשתיות של מסד הנתונים SQL ולאחר מכן הוגדרו פרוצדורות, הגדרות טבלאיות רלציוניות ואינדקסים חדשים אשר שיפרו מידית את הביצועים ואת חווית המשתמשים של משתמשי האתר העסקי Bizportal.

באמצעות יישום ההמלצות של דטה סייט, הזמינות ומהירות התגובה של אתר Bizportal השתפרה משמעותית ושביעות הרצון של גולשי האתר השתפרה באופן משמעותי. בנוסף, קו מנחה הצליחה לחסוף הוצאה משמעותית של שדרוג החומרה ולנצל באופן מיטבי את חומרות השרתים הקיימות.

גלעד גלובן, סמנכ"ל טכנולוגיות בקבוצת קו מנחה: "חברת קו מנחה מספקת בין היתר את נתוני המסחר בבורסה בזמן אמת ללקוחות מוסדיים ופרטיים ולכן ישנה חשיבות קריטית לביצועים מהירים ואמינים. לשמחתי, צוות דטה סייט ביצע את עבודתו בצורה יעילה, מהירה ונאמנה תוך כדי שמירה על בניית קוד בצורה מקצועית ושיפורי ביצועי תהליכי SQL אשר שיפרה בעשרות אחוזים את זמני התגובה של אתר ביזפורטל".

דטה סייט הינה חברה המתמחה באספקת שירותים מקצועיים בתחום בסיסי נתונים SQL SERVER  ובינה עסקית BI. החברה הינה גם שותפה עסקית של מיקרוסופט עם הסמכה של ניהול בסיסי נתונים.

ליצירת קשר ופרטים נוספים: טלפון 077-5005175, אתר דטה סייט

אירועים קרובים