יעל תוכנה הטמיעה מערכת CRM בבנק יהב; ההיקף: כמיליון וחצי שקלים

המערכת, Mega Center, מציגה תמונת לקוח מלאה הכוללת מידע על מצבו הכספי, כגון יתרות בחשבון העובר ושב, פיקדונות, חסכונות והלוואות, שבעזרתו יכול הבנק להציע הצעות ערך ממוקדות לקוח ● בנוסף, היא מאפשרת לקבל היסטוריה של כל פנייה ואינטראקציה עם הלקוח שמתועדת בה, כך שהמשתמש יכול ללמוד על אופיו ופעילותו ולהעניק לו את המענה המתאים בזמן הקצר ביותר

יעל תוכנה מבצעת בימים אלה פרויקט להטמעת מערכת Mega Center, פרי פיתוחה, במוקד השירות של בנק יהב ובסניפיו. היקף הפרויקט מוערך במיליון וחצי מיליון שקלים.

השלב הראשון של הפרויקט הסתיים באחרונה בהצלחה וכלל את הטמעת המערכת במוקד "יהב ישיר". בימים אלה מתחיל השלב השני של הפרויקט, במסגרתו תותקן המערכת בכל סניפי הבנק, תוך התאמת והרחבת הפונקציונאליות שלה לצרכים העסקיים של הסניפים עצמם. שלב זה צפוי להסתיים בחודש יוני.

מערכת ה-Mega Center תשמש את נציגי המוקד של הבנק ואת 40 סניפיו (כ-350 עמדות). בזמן שיחה עם הלקוח מציגה המערכת תמונת לקוח מלאה הכוללת מידע על מצבו הכספי, כגון יתרות בחשבון העובר ושב, פיקדונות, חסכונות והלוואות. בעזרת מידע זה יכול הבנק להציע הצעות ערך ממוקדות לקוח. בנוסף, המערכת מאפשרת לקבל היסטוריה של כל פנייה ואינטראקציה עם הלקוח שמתועדת בה, כך שהמשתמש יכול ללמוד על אופיו ופעילותו של הלקוח ולהעניק לו את המענה המתאים בזמן הקצר ביותר.

המערכת תטפל גם במשימות פנים ארגוניות, כולל העברת משימות להמשך טיפול הבק-אופיס והעברת משימות שנפתחות במוקד להמשך טיפול על ידי הסניף המטפל או על ידי יחידת מטה אחרת. כמו כן, תלווה ה-Mega Center קמפיינים שיווקיים, בכלל זה פילוח אוכלוסיות יעד וקידום מולם של מבצעים וקמפיינים שיווקיים במגוון ערוצים, כגון: שיחות יוצאות ושליחת פקסים, אי-מיילים והודעות SMS.

גדי דודיאן, מנהל אגף המיחשוב בבנק יהב וחבר הנהלת הבנק, אמר ש-"מערכת CRM היא נדבך חיוני בכל מערכת שירותית. בהקמת המערכת עמדו לנגד עיניי שלוש מטרות מרכזיות: קבלת תמונת לקוח מלאה ורחבה במקום מרכזי אחד, תיעוד ההתקשרות מול הלקוח במטרה לספק שירות יעיל יותר וסט של הצעות ערך לכל לקוח ברמה האישית. מערכת ה-Call Center של קבוצת יעל מספקת לנו פתרון אחד כולל, שמסייע לנו להתמקד בתהליכי המכירה הנכונים ולהעניק שירות טוב יותר ללקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים