מלם שכר תטמיע מערכת לניהול הון אנושי בספארי ברמת גן; היקף הפרויקט: למעלה מ-300 אלף שקלים

המערכת שתיושם, Malam Pay&Roll, תטפל בכל היבטי משאבי האנוש, לרבות עיבוד דיווחי הנוכחות וניהול תיק העובד באמצעות מודול ייעודי ● הפתרון כולל שלוש מערכות המיועדות לניהול ההון האנושי: מערכת משאבי אנוש, מערכת נוכחות ומערכת שכר ● כל הפתרון, על שלושת מרכיביו העיקריים, מנוהל באמצעות בסיס נתונים אחד ללא צורך בממשק כלשהו ביניהן

הרווח הנקי בצמיחה. מלם-תים

מלם שכר מקבוצת מלם-תים תטמיע מערכת לניהול ההון האנושי במרכז הזואולוגי שבספארי ברמת גן. במסגרת הפרויקט, החלה מלם שכר בהטמעת מערכת Malam Pay & Roll לניהול המשאב האנושי על כל היבטיו, לרבות עיבוד דיווחי הנוכחות וניהול תיק העובד באמצעות מודול משאבי אנוש. הפרויקט מתבצע בימים אלו, והיקפו הכספי מוערך בלמעלה מ-300 אלף שקלים.

פתרון Malam Pay & Roll כולל שלוש מערכות המיועדות לניהול ההון האנושי: מערכת משאבי אנוש – שתומכת במחזור חיים שלם של העובד, החל משלב הגיוס לעבודה ועד לסיומה, מערכת הנוכחות – שמנתחת על פי הסכמי העבודה את דיווחי הנוכחות של העובדים, ומערכת השכר – שמבצעת  את תשלומי השכר על פי ההסכמים הקיבוציים.

כל הפתרון, על שלושת מרכיביו העיקריים, מנוהל באמצעות בסיס נתונים אחד ללא צורך בממשק כלשהו ביניהן. מערך הנוכחות, בשילוב מודול סידור עבודה, מאפשר לארגון לנהל את כח האדם בצורה יעילה יותר. כך, מערך הדיווח מאפשר לשלב גם מידע על המשימות והפעילויות השונות המבוצעות בארגון.  כפועל יוצא מכך, משולמים לעובדים התוספות הרלוונטית על פי הפעילות השונות שבוצעו. כמו כן, שיטה זו מאפשרת לארגון לקבל עלויות אמיתיות לכל פעילות ופעילות ובכך להשלים תכנון נכון וחשוב מכך, בקרה של ביצוע מול התכנון.

אורי צאלח, מנכ"ל מלם שכר מקבוצת מלם-תים: "המרכז הזואולוגי מצטרף לרשימה ארוכה של לקוחות מלם שכר במגזר העסקי, המבטאים את מומחיותה של מלם שכר בסקטור זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים