תוכן שיווקי

חיבור מערכות במידע למערכות הטלפוניה יכול לחסוך עד 30% מהוצאות המוקד הטלפוני, אם נעשה באופן הנכון

26/03/2012 14:38

בכנס התקשורת האחודה שנערך באחרונה, סקר סמנכ"ל הטכנולוגיות של קבוצת שטרודל, שלומי גוטמן, את דרכי המימשוק האפשריות בעולם זה וכיצד ניתן לייעל ולחסוך בהוצאות המוקד הטלפוני תוך שיפור חווית המתקשר, באמצעות חיבורים פשוטים בין מערכות המידע בארגון ותשתית הטלפוניה.

במהלך הכנס חשפה Voicenter (שירותי הטלפוניה בענן של קבוצת שטרודל) API וממשק עשה זאת בעצמך – לניהול המרכזיה ושירותי הטלפוניה. הפתרון מציע לכל מפתח מערכות מידע לבצע ממשוק פשוט על מנת לספק את כלל שירותי הטלפוניה הנחוצים לו – מתוך מערכת המידע שלו – תוך שימוש ב-BI של הארגון, ללא הצורך בהקמת מערכות טלפוניה מסורבלות ובמודל של שירות – ישירות מהענן הטלפוניה העולמי של החברה.

ענן הטלפוניה של Voicenter פרוש בלמעלה מ-7 Data Center הפזורים ברחבי העולם ועל פני 4 יבשות, פריסה המאפשרת את אספקת שירותי הטלפוניה המתקדמים באיכות גבוהה ובזמינות תמידית ברחבי העולם כולו – וללא שום צורך בתשלום נוסף, כחלק משירות הענן. "ברגע שמתחבר המשתמש לשירות", אומר סמנכ"ל הטכנולוגיות שלומי גוטמן, "הוא מנותב אל המתג הקרוב אליו – ובכך אנו מתגברים על אתגרי הLatency ורוחב הפס בעולם הVoip, ומבטיחים שירות איכותי מכל העולם – תוך ניהול פשוט וגמישות מלאה בחיבור לכל מערכת מידע".

בהרצאתו "הענן כבר כאן", אמר שלומי "אנו קוראים למפתחי מערכות המידע, הפורטלים, האתרים, חברות האינטרנט והאינטראקטיב השונים – להכניס את תכונות הטלפוניה המתקדמות של Voicenter לסל המוצרים והיכולות שלהם ללא צורך בהשקעה של מחקר ופיתוח, חומרה ועוד – ולהנות מיתרונות הענן גם בתחום הטלפוני".

בהרצאתו סקר שלומי את המימושים הנפוצים לאינטגרציה למערכות מידע המוצעים כיום לשימוש מיידי עבור מפתחים בארץ ובעולם:

יזימת שיחה: חיוג מוקדן בלחיצה על כפתור, קישור מאתרי אינטרנט ואפליקציות סלולריות, חיוג יזום לקבוצת נמענים, התראות אוטומטיות ועוד.

ניהול נוכחות: ניהול שעון עובדים, ניהול שיחות נכנסות, חלוקת משימות אוטומטית.

הקפצת מסך: הקפצת מסך המוקדן תוך שימוש במידע מתוך תסריט השיחה הטלפוני.

תסריט שיחה מכוון לקוח: התאמת תסריט לסוג לקוח, ניתוב אוטומטי לאיש קשר בארגון, התראות
אישיות, וכד'.

שילוב מקורות מידע דינאמיים: רדיו אינטרנטי, מבצעים יומיים, הקראת מידע דינמי לפי בקשה ממערכות המידע, וכד'.

קליטת נתונים: מתן פתרונות שירותיים על בסיס "שירות עצמי", יעול תהליכי עבודה פנימיים בדרך למוקדן, פתרונות לשעות מחוץ לפעילות, וכד'.

שירותי Voicenter  – הושקו לראשונה אשתקד, בכנס הטלפוניה בקוד פתוח, ומאז הצטרפו לשירותיהם אלפי משתמשים עסקיים בארץ ובעולם, שחסכו בתשלום על הקמת מרכזיה טלפונית, ואינטגרציה יקרה – ומקבלים את שירותי הטלפוניה של העסק שלהם ישירות מענן הטלפוניה של החברה. לקוחות החברה נהנים משירותים כגון מרכזיה מרוחקת, נתבי שיחות, באנר מתקשר מהאתר, חייגו אוטומטי, הקלטת שיחות, שיחות ועידה ווידאו, ועוד שירותי תקשורת רבים נוספים.

לפרטים נוספים על שירותי הענן של Voicenter
לפרטים נוספים על קבוצת שטרודל

אירועים קרובים