תוכן שיווקי

הרגולציה בתחום הקיימות הגיעה לישראל

ישראל מצטרפת למדינות המתקדמות בעולם ומחייבת שקיפות מלאה של רמת הזיהום של המפעלים

26/03/2012 14:43

מאת יוסי עפרוני, סמנכ"ל שיווק ומכירות, GIV Solutions

לאחרונה עבר בכנסת חוק "החברות המזהמות" המחייב את 500 החברות המזהמות לדווח על הכמות השנתית של פליטות המזהמים והפסולות מכל מפעל בעל השפעה סביבתית משמעותית. המידע המדווח יעמוד לעיון הציבור באתר האינטרנט של המשרד לאיכות הסביבה. התחמקות מדיווח תהיה עבירה פלילית ותגרור קנסות משמעותיים. ארגונים רבים נדרשים לפתרון מערכתי לניהול כמות הפליטות והמזהמים במקביל להצבת יעדים לצמצום כמות הפליטות והמזהמים.

GIV זיהתה את הצורך ולפני כשנה החלה מיישמת מערכת ניהולית לניהול פליטות ומזהמים ופתרון להתייעלות אנרגטית על גבי INFOR EAM, מובילה עולמית בתחום שנערכה ומיישמת מזה מספר שנים בעולם פתרונות הנותנים מענה מלא ועדכני לדרישות הרגולציה המשתנות ומתפתחות, ולכן דורשות פלטפורמה ניהולית לניטור, מעקב, בקרה, התראה, ניתוח ודווח.

ניהול ומימוש נושא הקיימות על בסיס INFOR EAM, מוצע יחד עם מתודולוגיה ניהולית שלמה ומוכחת. המערכת מטפלת באופן מלא בניטור פליטות ומזהמים, עמידה ברגולציה, הצבת יעדים ונקיטת פעולות פרואקטיביות לשיפור מתמיד. המערכת מסייעת לארגונים להוסיף למערכת השיקולים העסקיים את נושאי הקיימות ולהעניק מענה לצרכים העיסקיים לתאגיד עצמו במקביל לשמירה על איכות האוויר ואיכות המים לרווחת תושבי המדינה.

עלויות החשמל העולות במהירות ובהתמדה יוצרים כדאיות כלכלית מנקודת המבט והאינטרס של התאגיד עצמו לתהליכי התייעלות אנרגטית, המחזירות השקעה בטווח זמן קצר. GIV מסייעת  לתהליכי התייעלות אנרגטית באמצעות פתרון ניהולי המבוסס על Best Practice בינלאומי של INFOR EAM. זיהוי צרכני האנרגיה העיקריים, הצבת יעדים, ניטור בזמן אמת של ביצועי הציוד, פעולות פרואקטיביות ושינוי מדיניות האחזקה בהתאם מאפשר תהליך שימור מתמיד. יישום פתרון להתייעלות אנרגטית מייצר חסכון משמעותי בהוצאה על אנרגיה ומאפשרת החזר השקעה מהיר. במקביל למתן מענה לרגולציה ההולכת ומחמירה ולדרישות הציבור.

אירועים קרובים