קרלו סקלטי, סגן נשיא EMEA בחטיבת ה-IIG של EMC: "ה-Big Data מהווה בעיה גדולה לארגונים"

"יש הבדל מהותי בין השפעתה של תופעת ה-Big Data על חיי היום-יום שלנו, לבין השפעתה בעבודה", קבע סקלטי באירוע הלקוחות של דוקומנטום ל-2012, שערכה NessPRO - קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות ● בבית, הסביר, "אנו חשים את ה-Big Data בכמות התמונות וסרטוני הווידיאו שלנו, למשל. הם לא תמיד מסודרים ופשוטים לחיפוש, אבל לרוב נצליח לאתר אותם. עם זאת, לאנשי ה-IT בארגונים לא מספיק היום רק לאחסן את הנתונים - הם צריכים נגישות, יכולת אחזור מהירה ואחסון תוך עמידה בתנאי הרגולציה"

"Big Data – הטיפול בכמות עצומה של נתונים בפורמטים רבים ומגוונים, מהווה בעיה גדולה עבור הארגונים, שחייבים לאפשר לעובדים שלהם נגישות מהירה למידע מצד אחד, אך לענות לרגולציות מצד שני", כך אמר קרלו סקלטי, סגן נשיא EMEA בחטיבת ה-IIG של EMC. לדבריו, תופעת ה-Big Data הולכת וגדלה מדי יום. לדוגמה, בכל דקה מועלים כ-35 שעות של וידיאו ליו-טיוב (YouTube). כך, האתגרים ברמה הארגונית הולכים ומסתבכים".

סקלטי, האחראי בין היתר גם על דוקומנטום (Documentum), אמר את הדברים באירוע הלקוחות של דוקומנטום ל-2012, שנערך הבוקר (ב') על ידי NessPRO – קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות. האירוע, שנערך בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים במרכז הגולף בקיסריה.

"השפעת ה-Big Data מורגשת בשלושה ממדים: נגישות, ביזור וכמות המידע", הסביר סקלטי. "יש הבדל מהותי בין השפעתה של תופעת ה-Big Data על חיי היום-יום שלנו, לבין השפעתה בעבודה. בבית אנו חשים את ה-Big Data בכמות התמונות וסרטוני הווידיאו שלנו, למשל. הם לא תמיד מסודרים ופשוטים לחיפוש, אבל לרוב נצליח לאתר אותם. עם זאת, לאנשי ה-IT בארגונים לא מספיק היום רק לאחסן את הנתונים – הם צריכים נגישות, יכולת אחזור מהירה ואחסון תוך עמידה בתנאי הרגולציה".

לפיכך, אמר סקלטי, צריכים אנשי ה-IT בארגונים להיות מסוגלים לנהל את התוכן ולדעת מה ערך המידע על פני זמן. "זה לא בעיה של ניהול מידע, אלא של השגת המטרות העסקיות", קבע. "הם נדרשים לטפל בנתונים בהיקף גדול, לשמור עליהם למשך שנים רבות ולענות לנושאי רגולציה ואבטחת מידע. הכל, בסופו של דבר, נועד כדי לתת שירות טוב יותר ללקוחות".

בהמשך, הסביר סקלטי מהי האסטרטגיה שחטיבת ה-IIG ב-EMC מציעה כדי לפתור את בעיית ה-Big Data. "היום יש איים של מידע שנצבר במערכות דואר אלקטרוני, ERP, מובייל ועוד. בפורטפוליו שלנו יש אמנם כלים לניתוח, אבל הבסיס הוא היכולת שלנו להגדיר כיצד יש לארגן את המידע. הפתרונות מתחילים מהשכבה הפיזית ואחר כך עוברים לשכבה הלוגית, ארגון ואחסון המידע, ניתוח בזמן אמת, ולבסוף – הזזת המידע בארגון כדי שהתהליך יהיה תחת שליטה".

הוא פירט ואמר, כי "אנחנו מציעים תשתית אחודה, מעליה מערכת General Purpose Case Management Framework ומעליה ארכיטקטורה מתמחה. אנו דואגים שכל הגורמים הללו ידברו ביניהם בפורמט פתוח אחד – XML, וכך מקבלים תשתית אחידה המבוססת על ארכיטקטורה פתוחה. מעליה אנו מספקים שכבה של חיפוש, אבטחה, מחזור חיים ומענה לרגולציות. מעל שכבה זו נמצאת שכבה של לכידת מידע, תהליכים עסקיים ותקשורת עם לקוחות. מעליה יש לנו פתרונות לתחומי הבריאות, הפיננסים, האנרגיה ומשרדי הדואר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים