זיכרון דיגיטלי

Declub, ארגון בוגרי דיגיטל (Digital), ערך באחרונה את המפגש השנתי השלישי שלו. האירוע נערך במשרדי אמדוקס (Amdocs), ומשך אליו למעלה מ-120 בוגרים וחברים. המפגש החל בפגישת חברים מרגשת שנמשכה שעה ארוכה. ההרצאה המרכזית היתה של היזם דב מורן, מייסד אם-סיסטמס (M-Systems) ומודו (Modu), שפירט על יזמות עסקית והתאמתה לכל גיל, תוך שחלק מניסיונו הרב כיזם וכמנכ"ל בחברות השונות בהן פעל.

את המפגש חתם הקוסם ליאור מנור, שהופיע בהתנדבות. מנור החל את דרכו כ-"קוסם ההיי-טק" בכנסי הלקוחות של חברת דיגיטל בתחילת שנות ה-90'. "שעת הקסם" של ליאור מנור ושלום אלקין, ששילבה את עולם ההיי-טק עם קסמיו הייחודיים של מנור, היתה בגדר אירוע שאסור לפספס. החבר'ה עוד נשארו אל תוך הלילה להמשך מפגש החברים.

המפגש הבא ייערך ביום ו', ה-11 במאי בספארי ברמת-גן, במסגרת ההפנינג הענק לחגיגות ה-30 לקבוצת אנשים ומחשבים. למפגש צפויים להגיע מאות אנשי מפתח שעבדו בעבר בדיגיטל. ניתן להירשם למפגש בכתובת הבאה.

מפגשים נוספים שיערכו באותו יום יהיו של בוגרי ממר"ם ויחידות התיקשוב הצבאיות; בוגרי יבמ (IBM) לדורותיה; בוגרי התיקשוב הממשלתי; המנמ"רים במועדון C3; וחברי כל הפורומים של קהילת אנשים ומחשבים.

דיילי ציפי תהיה גם שם כדי להיראות ולהיצפות…

צוות ההקמה של האירוע. מימין: סמנטה טלפיר, גיל וייזר, דדי פלינט, דורון אנג'ל - המארח מאמדוקס, רפי עובד - נופים ואתרים, מוטי סדובסקי ואופיר אדלמן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים