תוכן שיווקי

לקראת אירוע | משלחת חברות טלקום ופתרונות IT למינכן

26/03/2012 16:39

ב-17 באפריל תערוך חברת MIW בשיתוף עם חברת הייעוץ Inline Sales הגרמנית, נספחות ישראל בגרמניה ובחסות קבוצת המדיה אנשים ומחשבים, כנס – שבמסגרתו יערך פורום מקצועי ולאחריו מפגשים אחד על אחד, במטרה לחבור לערוצי שיווק וגם עם לקוחות פוטנציאלים בגרמניה. פלי הנמר, שנתן את חסותו לאירוע ושמשמש כנשיא ויזם קבוצת אנשים ומחשבים, יגיע כדי לסקר מקרוב את המפגשים. במסגרת המשלחת יפגשו הישראלים עם אינטרגרטורים, מפיצים וריסלרים לתחומי הטלקום ולפתרונות IT לארגונים בינוניים-גדולים. כמו כן, יבחנו את הפתרונות האופרטורים המובילים, חברות מדיה ותוכן.

הציר הכלכלי לדרום גרמניה ואוסטריה, מרדכי איש-שלום, אומר כי "על רקע הפוטנציאל הרב הטמון ביחסי הכלכלה בין דרום גרמניה לישראל, החליט משרד התמ"ת בתחילת 2012 לפתוח משרד נוסף במינכן, כדי לקדם את היצוא הישראלי, שת"פ התעשייתי-טכנולגי במו"פ ונסיון להגביר ההשקעות מהאזור בישראל. באווריה לבדה מהווה כ-18% מהתמ"ג הגרמני, והיצוא הישראלי אליה בשנת 2011 הסתכם בכ-350 מליון דולר – למעלה מששית היצוא הכולל שלנו לגרמניה".

עוד מוסיף איש-שלום, כי "הריכוז גבוה של של חברות היי-טק באזור בענפי הטלקום, התוכנה, הניו-מדיה, הרכב וחלקי החילוף, כגון: סימנס, פרוזייבן, וודאפון, טלפוניקה, אאודי, BMW, קונטיננטל וכו', וההשקעות המאסיביות של חברות גדולות כקטנות במו"פ – כ-3% מהתמ"ג – מהגבוהות בגרמניה, יוצרים כר נרחב של לשת"פ טכנולוגי בין חברות ישראליות לחברות מהאזור. מה עוד, שלפני כשנתיים נחתם הסכם מו"פ תעשייתי בין המדינות התומך בפרוייקטים משותפים. לאור האמור, אנו מברכים על כל יוזמה ברוכה התומכת בקידום שת"פ הטכנולגי בין חברות מהאזור לחברות ישראליות".

לדברי דוד חוה, מנכ"ל חברת היעוץ MIW, גרמניה היא למעשה היום הארה"ב של אירופה ומרכזת את מירב הפעילות המסחרית-עסקית, בפרט בתחומי ה-IT והטלקומיניקציה. האינטרס של ענקיות התקשורת והתוכנה הגרמניות לבחון ולקלוט פתרונות חדשניים מישראל הוא מובהק כמו גם הרצון של החברות הישראליות לחשוף את פתרונותיהן לשוק הגרמני. דוד מוסיף ומציין כי אנו רואים היקף גדל והולך במספר המשתתפים באירועי השת"פ שאנו מקיימים ובפעילות העסקית והמעורבות של חברות ההייטק הישראליות בגרמניה.

בין החברות הגרמניות שיקחו חלק במפגשים:

Klarman, Mediacom IT-Distribution GmbH, Vodafon, O2, AT&T, BT, Siemens IT Solutions & Services ATOS, T-Systems International Deutsche Telekom, Nokia Siemens Networks, ALLNET, SOPHOS, COS Distribution AG, ADN Distribution

המשלחת הישראלית כוללת בין היתר את החברות:

Plymedia, Amimon, Musicoola, Compedia, Ayeca, 3GVision, Panorama, Eyeviewdigital, Abonair , Qualisystems, passcall PLYmedia

ניתן עדיין להירשם בכתובת המייל הבאה

אירועים קרובים