אידאה תטמיע מערכת ERP פריוריטי ותתקין עמדות מגע של יבמ ברשת H&O; ההיקף: שלושה מיליון שקלים

הפרויקט יבוצע הן ברשת H&O והן ברשת הבת שלה, TAG-WOMEN ● מערכת הפריוריטי שתוטמע כוללת את מודול PrioriPOS לניהול רשתות קמעונאיות ועמדות מכירה ממוחשבות ● במטה החברה תותקן מערכת ה-ERP לניהול משרדי הרשת והמחסנים הלוגיסטיים ואילו בחנויות תותקן תוכנת עמדת המכירה של פריוריטי על גבי קופות המגע החדשות של יבמ Sure-POS - 566

אידאה תבצע בקרוב ב-H&O פרויקט שבמסגרתו תטמיע ברשת מערכת ERP פריוריטי (Priority) ותתקין עמדות מגע של יבמ (IBM). הפרויקט יחל בקרוב וצפוי להסתיים בסוף שנה הבאה. היקפו הכספי עומד על שלושה מיליון שקלים.

הפרויקט יבוצע הן ברשת H&O והן ברשת הבת שלה, TAG-WOMEN. מערכת הפריוריטי שתוטמע כוללת את מודול PrioriPOS לניהול רשתות קמעונאיות ועמדות מכירה ממוחשבות.

מהחברה נמסר, כי המערכת הינה אינטגרטיבית ותספק פתרון מקצה לקצה לניהול רשת אופנה עם סניפים בפריסה ארצית. כך, במטה החברה תותקן מערכת ה-ERP לניהול משרדי הרשת והמחסנים הלוגיסטיים ואילו בחנויות תותקן תוכנת עמדת המכירה של פריוריטי על גבי קופות המגע החדשות של יבמ Sure-POS – 566. היא תשמש את עשרות עובדי הרשת – מנהלים במטה, מנהלי חנויות וקופאים.

הפתרון הכולל יחליף את כלל המערכות הקיימות ב-H&O, החל מהקופות הממוחשבות בחנויות הרשת ועד למערכות הניהול והניתוח במטה שלה.

מיבמ נמסר, כי המעבר לעבודה בסביבת מערכת אינטגרטיבית אחת חוסך את הצורך בתחזוקת ממשקי תוכנה והתמודדות עם תקלות ממשקים ומספק נתוני מלאי ומכירות בזמן אמת. בכך הוא מייעל את עבודת המטה והסניפים.

הפעלת המערכת החדשה תאפשר מיטוב של ניהול מבצעי המכירות של הרשת, כאשר המערכת מנהלת בעצמה את בחירת סוגי ההטבות והמבצעים ללקוחות החברה. בין השאר, היא מנהלת את המחיר האפקטיבי של פריטים המשתתפים במבצעים, על מנת לדעת ולחשב את המחיר האמיתי שלהם, הן מבחינת הסכום האמיתי שצריך לזכות לקוח בעת החזרת פריטים והן מבחינת הערכת רווח אמיתי ממכירת פריטים ושווי מלאי. מנהלי הרשת יוכלו מעתה לקבל דו"חות רווח לכל מוצר או קבוצת פריטים ולבדוק בזמן אמת את האפקטיביות של מבצעים קיימים.

מנחם גנוט, סמנכ"ל מערכות המידע של H&O, אמר ש-"כדי להתמודד בתחרות גוברת בשוק הקמעונאי ולענות לדרישת הצרכנים לשקיפות מרבית תוך כדי קבלת התמורה הגבוהה ביותר לכספם, הרשת חייבת לספק את המידע המעודכן ביותר למנהליה".

הוא הוסיף, כי "השילוב של מערכת ה-ERP, שכוללת תוכנת עמדות מכירה, על גבי עמדות המגע החדשות של יבמ משפר את חוויית הקנייה של הלקוח בחנות ומספק תמונת מציאות אמיתית למנהלי הרשת. שילוב זה יאפשר ל-H&O להמשיך ולצמוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים